بازیگر اول تئاتر کشور در سال ۹۳ تاکید کرد:

معرفی آیین های خراسان و نقاط دیدنی شهر مشهد در استقبال از بهار 94

خبرگزاری پانا: بازیگر اول تئاتر کشور در سال 93 گفت: در استقبال از بهار 94 آیین های خراسان و نقاط دیدنی شهر مشهد را معرفی کنیم .

کد مطلب: ۲۹۶۲۳۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، سروش طاهری اظهار کرد: برگزاری استقبال از بهار در شهر مشهد هر ساله فواید زیادی دارد اما کمترین آن این است که این امر با واکنش های مثبتی از سوی مردم مواجه می شود و مردم از آثار اکران شده در شهر به هیجان می آیند .
وی افزود: در تمام دنیا برای ورود به سال نو اتفاقاتی رقم می خورد و ما نیز باید برای ورود به سال جدید برنامه داشتیم و استقبال از بهار در شهر مشهد ساده ترین و کم ترین اتفاقی است که می توانیم در این زمینه رقم بزنیم .
این بازیگر تئاتر شهر مشهد تصریح کرد: استقبال از بهار در مشهد کار بسیار زیبایی است و تاثیرات زیادی دارد اما کمترین تاثیر آن ایجاد زیبایی بصری در شهر مشهد است و من از مدافعان سرسخت این اتفاق هستم .
طاهری بیان کرد: در استقبال از بهار 94 معرفی فرهنگ و آیین های خراسان و نقاط دیدنی شهر مشهد برای زائرین می تواند مورد توجه باشد که در صورت تحقق این امر جذابیت بالایی ایجاد خواهد شد .
برترین بازیگز تئاتر کشور در سال 93 ضمن بیان آنکه از ظرفیت هنرهای نمایشی در طرح استقبال از بهار در کنار سایر هنرها می توان استفاده کرد، اذعان داشت: شهر مشهد در نوروز 94 می تواند نمایش هایی جهت معرفی آداب و سنن ایرانیان را در مکان های پرتردد به صورت خیابانی برای زائرین اجرا کند که این امر قطعا مورد استقبال قرار می گیرد .
طاهری در پایان خاطر نشان کرد: به گفته مردم سایر استان های کشور مشهد شهر زیبایی است و هنرمندان می توانند به حفظ زیبایی و زیباسازی این شهر کمک نمایند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار