تاکید استاندار قم بر زیبا سازی نمای شهری

خبرگزاری پانا: استاندار قم با تاكید بر اهمیت زیباسازی و جذابیت سیما و منظر شهری در عصر حاضر، خواستار توجه جدی به این مقوله در شهر مقدس قم شد.

کد مطلب: ۲۹۵۲۲۰
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش خبرگزاری پانا حجت الاسلام والمسلمین محمدصادق صالحی منش روز در جلسه كمیسون ماده 5 استان با موضوع بررسی طرح های تفصیلی مربوط به سیما و منظر شهری قم با تسلیت ایام سوگواری دهه آخر صفر اظهار كرد: زیبایی یكی از اجزاء و عناصر مهم در بحث معماری و هویت شهری محسوب می شود.
وی با بیان این كه شهرها معمولاً با نوع معماری و هویت منحصربفرد خود شناخته می شوند، بر تاثیر زیبایی و آراستگی سیما و منظر شهری در شكل گیری این هویت اشاره و تصریح كرد: این مقوله در شهر مقدس قم به عنوان قلب تپنده جهان تشیع و آبروی نظام و انقلاب اسلامی از اهمیت اساسی برخوردار است.
حجت الاسلام صالحی منش با اشاره به این كه ظاهر و سیمای شهری قم باید شایسته چنین جایگاه و موقعیتی باشد، از تلاش های صورت گرفته در زمینه بهسازی و ارتقای هویت شهری قم تقدیر كرد.
استاندار قم همچنین با تاكید بر آمادگی جدی استان برای همكاری با مدیریت شهری در زمینه اجرای طرح های مختلف زیباسازی و كمك كننده به جذابیت منظر شهری گفت: طرح های این حوزه باید با اولویت ورودی های شهر، هسته مركزی و اطراف حرم مطهر طراحی و اجرایی شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار