امام جمعه اهر:

سرعت عمل بهترین شاخصه ساخت مساجد مناطق زلزله زده ارسباران است

خبرگزاری پانا: امام جمعه اهر گفت:سرعت عمل کمیته امداد در احداث و بازسازی مساجد این منطقه بهترین شاخصه این نهاد انقلابی و همیشه در صحنه می باشد.

کد مطلب: ۲۹۴۳۵۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا،حجت الاسلام و السلمین جواد حاجی زاده در بازدید از مراحل احداث مسجد روستای اورنگی ضمن تحسین حضور موفق و به موقع کمیته امداد در ساخت مساجد زلزله زده منطقه ارسباران تصریح کرد: در اسلام مساجد پایگاه امن مردم بوده و در نظام جمهوری اسلامی نیز مساجد سنگر فرهنگ اسلام بوده و مردم اجتماعات دینی و فرهنگی خود را در این پایگاه مردمی برگزار می کنند و این خود یکی از الطاف الهی است.
امام جمعه شهرستان اهر خاطر نشان کرد: حضور رهبر عزیز انقلاب در شهرستان اهر دارای نتایج فرهنگی، اجتماعی و معنوی می باشد و ضمن ثبت در تاریخ باید در ابعاد مختلف مورد بررسی قرار گیرد.
حجت الاسلام والسملمین حاجی زاده افزود: احداث مسجد اورنگی نیز از مطالبات مقام معظم رهبری در سفر به این روستا بوده و انشاءالله با همت اهالی، اداره زکات و اوقاف و سایر نهادها به نتایج مطلوب و مرحله افتتاح این مسجد برسیم.
لازم به ذکر است مسجد روستای اورنگی از محل اعتبارات زکات کمیته امداد امام خمینی(ره) و کمک اهالی و مشارکت اوقاف در حال احداث می باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار