یادواره شهدای دانشجو و120 شهید شهر نوش اباد برگزار شد

خبرگزاری پانا : یادواره شهدای دانشجو و 120 شهید شهر شهیدان(نوش اباد) در محل سالن اجتماعات سردار شهید راحمی این شهر برگزار شد

کد مطلب: ۲۹۲۴۸۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا ؛مسوول سیره شهدای استان قم در این یادواره گفت: ایثارگری های و جانفشانی های رزمندگان کشورمان در هشت سال دفاع مقدس برگرفته از فلسفه بلند حماسه کربلا ست.
حجت الاسلام نادم افزود: با بازخوانی حماسه آفرینی های شهدا و وصیت نامه های آنها در این یادواره ها، با شناخت بهتر از سیره آنها، وظیفه و مسوولیت ما در ادامه راه آنها دوچندان می شود.
وی بیان کرد: امروز دشمن در جبهه جنگ نرم، از تمام ابزارها و امکانات برای ضربه زدن به نظام استفاده می کند و همه موظف هستیم برای حفظ ارزشها اسلام و آرمانهای انقلاب اسلامی، تلاش بیشتری در زمینه نهادینه کردن فرهنگ ایرانی- اسلامی داشته باشیم.
حجت الاسلام نادم اظهار کرد:دشمنان کشور هیچگاه دست از دشمنی با نظام جمهوری اسلامی ایران برنخواهند برداشت و راه مقابله با جنگ نرم استکبارجهانی، دستیابی به بالاترین درجات علمی و تبعیت از ولایت فقیه است.
وی تصریح کرد: شهادت عنصر گرمابخش جهان است و شهدا با ایثار جان، دین خود را به انقلاب اسلامی ادا کردند و امروز ما برای حفظ انقلاب اسلامی موظف هستیم در حیطه مسوولیت خود تمام تلاش خود را برای آبادانی میهن به کار بگیریم.
؛شهر نوش اباد با 12 هزار نفر جمعیت در چهار کیلومتری مرکز شهرستان آران و بیدگل واقع است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار