فرمانده انتظامی لرستان:

توسعه سرمایه اجتماعی ضرورت اولیه ایجاد امنیت یك جامعه است

خبرگزاری پانا: فرمانده انتظامی لرستان گفت:توسعه سرمایه اجتماعی ضرورت اولیه برای ایجاد امنیت و اقتدار یك جامعه است.

کد مطلب: ۲۸۸۳۰۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا،محمد قنبری در جمع اقشار مختلف مردم شهر خرم آباد اظهار داشت: این مقام ارشد انتظامی اصل تكریم در مطالبات انسانی و روابط را مورد تأكید دین مبین اسلام دانست و بیان داشت: رفتار توأم با احترام با مردم، این حس را به شهروندان می دهد كه در خود نوعی رضایت احساس كنند.
فرمانده انتظامی استان در بخش دیگری از سخنان خود اقتدار پلیس را زمیه ارتقاء احساس امنیت در جامعه بیان كرد و افزود: اساس مشروعیت اقتدار پلیس در نظام اسلامی مبتنی بر پذیرش عام مردم است.
این مقام انتظامی خاطر نشان كرد: اطمینان بخشیدن به مردم؛احترام به مال و آبروی مردم؛حفظ حریم مردمی از شاخصه هایی است آن را به خوبی در پلیس مشاهده می كنیم.
وی مردم را بستر تعاملات و روابط اجتماعی و كانون اصلی مفهوم سرمایه اجتماعی پلیس بر شمرد و اظهار داشت:سرمایه اجتماعی پلیس باعث همبستگی ملی توسعه پایدار قانون‌گرایی ، افزایش كنترل اجتماعی ، احساس امنیت و مسئولیت جامعه می شود.
فرمانده انتظامی لرستان تاكید كرد: سرمایه اجتماعی پلیس همچنین باعث تعامل و همكاری بین افراد و نهادهای جامعه، مشروعیت و اقتدار پلیس و عبور از بحران‌ها و كاهش تهدیدات خواهد شد.
وی به وجود امنیت و احساس امنیت مطلوب در سطح استان اشاره و بیان كرد: لرستان یكی از استان‌های امن و دارای شاخص‌های امنیتی مطلوب كشور است.
قنبری با تاكید بر روابط متقابل بین اقوام مختلف در سطح استان خاطرنشان كرد: با وجود آنكه این استان دارای قومیت های مختلفی است اما دارای احساس امنیت بالا در بین استان‌های كشور است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار