شناخت سبك زندگی رضوی، در جلسات پرسمان دینی حرم مطهر رضوی

خبرگزاری پانا: رئیس اداره پاسخگویی به سؤالات دینی آستان قدس رضوی از برگزاری سلسله جلسات پرسمان دینی با موضوع سبك زندگی رضوی، در حرم مطهر رضوی خبر داد.

کد مطلب: ۲۸۷۹۳۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی، جواد هاشمی با بیان این خبر گفت: این جلسات از 8 تا 14 آبان ماه با حضور عموم زائران و مجاوران در رواق دارالهدایه حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود.

وی حجج اسلام‌ و المسلمین ضیایی، فیض‌آبادی، وطن دوست، عزیزی، دارینی و استادی را، سخنرانان جلسات «پرسمان دینی» این هفته حرم مطهر رضوی عنوان کرد.

هاشمی درباره موضوعات این جلسات گفت: «پیشگیری و درمان بیماری‌های آسم»، «كنترل چشم»، «اخلاق خانواده در سیره رضوی»، «عبادات در سیره امام رضا(ع)»، «احكام نماز» و «وظایف منتظران» از جمله این موضوعات است.

به گفته رئیس اداره پاسخگویی به سوالات دینی آستان قدس رضوی، این جلسات از جمله برنامه‌های موفق این اداره است که در آن سعی شده با نگاه‌های عمیق به مسائل معرفتی، تربیتی و خانوادگی، فرصتی را برای پرسش و پاسخ، اندیشیدن، فهمیدن و رسیدن به معارف زلال و ناب دینی فراهم آورد.

وی با اشاره به اینکه پرسش‌گری از جمله مسائل حیاتی و مهمی است که رشد و تعالی هر فکر و اندیشه‌ای وابسته به آن است، گفت: یکی از اصولی‌ترین اهداف این اداره ایجاد بستر و فضای مناسب جهت پرسش و پاسخ است؛ از این‌رو سلسله نشست‌های«پرسمان دینی» در حرم مطهر رضوی تدارک دیده شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار