میرزاده تاکید کرد:

محور فعالیتهای معاونت آموزش متوسطه آذربایجانشرقی، پژوهش سرا ها هستند

خبرگزاری پانا:معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان در راستای بازدید از فعالیتهای مناطق آموزش و پرورش آذربایجانشرقی تاکید کرد:محور فعالیتهای معاونت آموزش متوسطه آذربایجانشرقی، پژوهش سرا ها هستند.

کد مطلب: ۲۸۷۲۹۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، میر حمایت میرزاده معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی به طور سرزده از اداره آموزش و پرورش نظرکهریزی بازدید کردند و از نزدیک در جریان امورات انجام شده در این منطقه قرار گرفتند.

میرزاده در بازدید از این پژوهش سرا ضمن توجیه فلسفه تاسیس پژوهش سرا ها گفت : سیاست وزارت آموزش و پرورش توسعه کیفیت آموزشی است و نهضتی در اداره کل آموزش و پرورش استان با عنوان حرکت از کمیت بسوی کیفیت شروع شده و ما باید دانش آموزان را از تلنبار کردن محفوظات در ذهن شان بسوی اجرائی کردن و عملیاتی نمودن ایده ها و داشته های علمی خود سوق دهیم و از این طریق ضمن افزایش مهارت دانش آموزان به عملی بودن آموزش علوم و خلاقیت پروری ذهن شان بپردازیم .

وی با تاکید بر نقش پژوهش سرا ها در پرورش ذهن خلاق و ماندگاری یاد گرفتن در دانش آموزان گفت : محور فعالیتهای معاونت آموزش متوسطه استان توسعه کیفی برنامه های پژوهش سرا ها است و اداره کل آموزش و پرورش از هیچ تلاشی در این راه دریغ نخواهد کرد.

میرزاده ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات صورت گرفته در پژوهش سرای نظر کهریز به فعال شدن بیش از پیش این پژوهش سرا تاکید کردند.

در این دیدار قاسمی رئیس آموزش و پرورش نظرکهریز گزارشی از اقدامات انجام یافته در خصوص برنامه های این اداره را ارائه دادند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار