محمود پاک نیت در گفت و گو با پانا عنوان کرد:

بدون خواندن فیلمنامه به سراغ پرده نشین ها رفتم

محمود پاک نیت گفت: صداقتی که در گفتگو با بهروز شعیبی در اولین صحبت احساس کردم موجب شد که بدون خواندن فیلمنامه همکاری در این پروژه را بپذیرم.

کد مطلب: ۲۸۶۲۶۵
لینک کوتاه کپی شد

محمود پاک نیت در گفت و گو با خبرنگارفرهنگی پانا اذعان داشت: قصه مجموعه تلویزیونی پرده نشین ها را برای اولین در دفتر آقای رضوی تهیه کننده این فیلم از زبان آقای شعیبی شنیدم و در طی سال های کاری من این اولین بار که فیلمنامه ای را بدون آنکه خوانده باشم بپذیرم و قبول همکاری کنم.
وی از دلایل همکاری خود با مجموعه پرده نشین ها به صداقت کارگردان آن اشاره داشت و ادامه داد: در کنار صداقتی که در بیان کارگردان این اثر وجود داشت و اگرچه پیش از این در جریان کارگردانی ایشان نبودم بازیگری بهروز شعیبی را دوست داشتم و بازیگرانی که در کنار آنها قرار بر ایفای نقش بود، من را مطمئن می کرد که این مجموعه تلویزیونی کار خوبی خواهد شد بنابراین با اطمینان کامل به سراغ آن رفتم.
بازیگر سریال پدر سالار اظهار کرد: موضوعی با محوریت روحانیت و نمایش زندگی یک روحانی برای اولین بار است که در تلویزیون پرداخته می شود اگرچه موضوعاتی این چنینی در سینما وجود داشته است اما در مدیومی وسیع تر و در سریال سازی نمی توان آثاری از این دست را پیدا کرد.
پاک نیت گفت: قصه فیلم پرده نشین ها قصه گیرایی است و گمان می کنم که کار موفقی خواهد شد و مردم از آن استقبال می کنند چرا که کسانی هم که در این اثر به ایفای نقش پرداخته اند با حساسیت کامل کار خود را انجام داده اند. بهروز شعیبی به عنوان کارگردان در این فیلم این حساسیت را نیز داشته است به گونه ای که تا پلانی را تمام نمی کرد سراغ پلان بعدی نمی رفت و نسبت به کار خود و بازیگر و تمامی عوامل متعهد بودند که در مجموع کار خوبی را ارائه دهند.
وی در خصوص فیلمنامه مجموعه تلویزیونی پرده نشین ها بیان کرد: فیلمنامه این اثر تقریبا هنگام بازی تمام شده بود اما مقداری از آن همراه با بازنویسی باقی مانده بود که نویسنده همگام با گروه نگارش آن را پیش می برد که البته این نیز خللی در کار ایجاد نمی کرد چرا که کلیت داستان را بازیگران از قبل می دانستند اما ممکن بود برخی دیالوگ ها هنگام بارنویسی تغییر کند اما ستون و سوژه اصلی پابرجا بود.
بازیگر فیلم شب دهم از همکاری خود با یک تیم جوان گفت: شخصی که کار خود را دوست داشته باشد زمانی که در تیمی قرار می گیرد که کار خود را انجام می دهند و به عنوان یک تیم جوان کار را جلو می برند مطمئن می شود که با وجود تمام حساسیت هایی که در جریان کار ممکن است وجود داشته باشد در نهایت کار خوبی حاصل خواهد شد.


ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار