رییس هیأت امنا مجمع خیرین شهرساز و فرهنگ ساز:

مجمع خیرین شهرساز و فرهنگ ساز به الگویی در کشور تبدیل خواهد شد

خبرگزاری پانا: رییس هیأت امناء مجمع خیرین شهرساز و فرهنگ ساز، گفت: کارهای بزرگ مجمع خیرین شهرساز و فرهنگ ساز شیراز به الگویی برای تمام کشور تبدیل خواهد شد.

کد مطلب: ۲۸۰۳۵۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، آیت ا... سید علی اصغر دستغیب اظهار داشت: تأسیس مجمع خیرین شهرساز و فرهنگ ساز یک ابتکار و نوآوری خوب از شهرداری شیراز است که تا کنون کارهای بزرگ و ارزشمندی را آغاز کرده است.
وی با اشاره به عملکرد صحیح و موفق مجمع خیرین مدرسه ساز و مجمع خیرین تأمین سلامت که به الگوی کشوری تبدیل شدند، افزود: مجمع خیرین شهرساز و فرهنگ ساز با توجه به کارهای بزرگی که انجام می دهد در آینده به یک الگوی کشوری تبدیل خواهد شد.
رییس هیأت امناء مجمع خیرین شهرساز و فرهنگ ساز ضمن تقدیر و تشکر از حضور خیرین در همه عرصه ها، اظهار داشت: تمام شهروندان در مقابل وظایف شهری خود مسؤول هستند و هر کس در هر منطقه ای که زندگی می کند باید منشاء کار خِیر باشد.
وی با اشاره به حدیث «هر کس، دیگران را به کار خیر ترغیب نماید مانند کسی است که آن کار خیر را انجام داده باشد»، افزود: در همه ادیان الهی رابطه پیامبران با مردم یک رابطه تنگاتنگ و صمیمی بوده و همین امر موجب مشارکت مستمر و حضور آنان در کارهای نیک بوده است.
نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که در رژیم گذشته مردم خود را جدا از دولت می دانستند و بسیاری از ادارات نیز خود را جدا از مردم می دانستند، گفت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی به لطف همین اعتماد و تعامل شاهد اقدامات خیر و حضور گسترده مردم در سازندگی هستیم.
شاهد تحولات خاص وخوبی در شهرداری شیراز هستیم
وی در ادامه سخنان خود ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات شهرداری شیراز، گفت: در طی چند سال گذشته به لطف حضور مهندس پاک فطرت در سمت شهردار شیراز تحولات خاص و بزرگی در شهر شیراز ایجاد شده است که جای تقدیر و تشکر دارد.
آیت اله دستغیب تقدیر و تشویق را جزیی ازبرنامه های دینی دانست و گفت: این تشویق و تقدیر موجب رونق خیر و احساس مسؤولیت در جامعه می شود و دیگران را نیز به کار خیر مقید می سازد.
گفتنی است این مجتمع فرهنگی مذهبی با 50 میلیارد ریال اهدایی بانو سیده زهره سیدرصاف با مشارکت شهرداری شیراز، ساخته می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار