به مناسبت هفته خوشنویسی در نی ریز برگزار شد:

نمایشگاه آثار خوشنویسی قرآن کریم یادواره استاد میرزا احمد نی ریزی

خبرگزاری پانا: نمایشگاه آثار خوشنویسی قرآن کریم یادواره استاد میرزا احمد نی ریزی به مناسبت هفته خوشنویسی در محل نگارخانه مجتمع فرهنگی و هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نی ریز برگزار شد.

کد مطلب: ۲۷۶۰۷۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، جشنواره خوشنویسی قرآن کریم یادواره استاد میرزا احمد نی ریزی با گستره استانی با هدف ترویج فرهنگ و هنر قرآنی و ایجاد زمینه رشد و خلاقیت هنر خوشنویسی در نی ریز برگزار شد.
داوری آثار رسیده به جشنواره خوشنویسی استانی قرآن کریم در روز پنج شنبه 1آبان ماه در محل دبیرخانه این جشنواره با حضور دو تن از اساتید صاحب نام و طراز اول استان سیداحمد علوی ابرقویی، سید عطاءالله طغرایی ومسئول اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نی ریز و مسئول انجمن خوشنویسان شعبه نی ریز صورت گرفت.
تعداد 50اثر خوشنویسی مشتمل بر چهار رشته نسخ نستعلیق، شکسته نستعلیق، و ثلث با موضوع آیات، روایات اشعار و مضامین قرآنی از سراسر استان به دبیر خانه این جشنواره راه پیدا کردند و با حضور اساتید استانی داوری شدند.
گفتنی است جشنواره به همت اداره فرهنگ و ارشاد نی ریز و با حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد استان از 1 آبان لغایت 15 آبان برگزار شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار