در گفت‌وگو با پانا عنوان شد؛

برگزاری جلسه مجلسی ها با نیلی احمد آبادی

خبرگزاری پانا: عضو هیأت رئیسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با اشاره به معرفی دکتر نیلی احمدآبادی به عنوان وزیر پیشنهادی علوم از سوی دولت گفت: در مجموع نگاه خوبی نسبت به ایشان وجود دارد اما باید منتظر ماند تا برنامه های وی ارائه شود.

کد مطلب: ۲۷۴۰۹۳
لینک کوتاه کپی شد

قاسم احمدی در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی پانا، درباره انتخاب دکتر نیلی احمدابادی به عنوان گزینه دولت برای وزارت علوم اظهار داشت: بنده خیلی شناخت کاملی از دکتر نیلی ندارم اما قرار است در جلسه هفته آینده برنامه هایی را که برای وزارت علوم دارند ارائه کنند و این برنامه ها در کمیسیون آموزش مجلس مورد بررسی قرار گیرد ضمن اینکه نمایندگان کمیسیون آموزش نیز شناخت بیشتری نسبت به وی داشته باشند.

عضو هیأت رئیسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس افزود: هرچند که شناخت نسبی به آقای نیلی داریم اما در مجموع نگاه خوبی نسبت به ایشان وجود دارد اما باید منتظر ماند تا برنامه های وی ارائه شود و بعد اظهار نظر کرد.
وی در پاسخ به اینکه آیا دکتر نیلی از مجلس شورای اسلامی رأی اعتماد کسب می کند، گفت: آنچه که برای ما اهمیت دارد این است که وزارت علوم از بی سرو سامانی بیرون بیاید و فردی که سکاندار آموزش عالی می شود، شایسته باشد. البته اینکه نتیجه درباره فرد معرفی شده چه می شود، زود است که در این باره قضاوت کنیم.
به گزارش پانا، پس از گذشت حدود سه ماه از استیضاح دکتر فرجی دانا سرانجام دکتر روحانی با ارائه نامه‌ای خطاب به مجلس شورای اسلامی دکتر محمود نیلی احمدآبادی سرپرست کنونی دانشگاه تهران را به عنوان وزیر پیشنهادی دولت جهت سکانداری وزارت علوم معرفی کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار