دیدار مدیران جشنواره مقاومت با خانواده یک شهید کلیمی

مسئولان ستاد برگزاری سیزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت، به دیدار خانواده شهید كلیمی، «فریبرز موریم» رفتند و از رشادت این شهید تجلیل كردند.

کد مطلب: ۲۷۰۲۷۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس فرهنگی پانا، ستاد برگزاری این رویداد بزرگ فرهنگی و هنری در روز عید غدیر، با خانواده شهید «فریبرز موریم» از شهدای جامعه كلیمیان كشور دیدار كردند.

در این دیدار كه علیرضا عاقل‌زاده به عنوان مدیر بخش استان‌های جشنواره، عبدالستار كاكایی و جمعی از روسای انجمن كلیمیان نیز حضور داشتند، خواهر شهید ضمن تشكر از توجه ستاد برگزاری جشنواره مقاومت به ایشان و تبریك عید غدیر گفت: ایران كشور و سرزمین ماست و اگر دوباره تعرضی از سوی دیگر كشورها و دولت‌ها به سرزمین‌مان انجام شود، همچنان جوانان ما آماده دفاع از كشورشان خواهند بود.

به گفته‌ی خواهر شهید، «شهید فریبرز موریم» با بروز جنگ، شرایط خروج از كشور برای این شهید فراهم و خروج از كشور به او پیشنهاد شده بود اما شهید بوریم گفته بود كه اگر من و دیگران بگذاریم برویم، پس چه كسی از كشور دفاع كند؟

بر اساس این گزارش، شهید «فریبرز موریم» متولد سال 1338 بوده و در سال 61 در فكه و در عملیات والفجر مقدماتی شهید شده است. او از سربازان لشكر پیروز 77 خراسان بوده است. خانواده‌ی این شهید اصالتا اهل قصر شیرین هستند اما سال‌ها قبل به دلیل محاصره این شهر، به تهران مهاجرت كردند و شهید از تهران عازم جبهه شده بود.

دیدار با خانواده شهدا و همچنین تجلیل از آن‌ها، از جمله برنامه‌های سیزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت بود كه در شهرهای زیادی انجام شد. در بسیاری از شهرها، افتتاحیه‌ و اختتامیه‌‌ها با حضور خانواده شهدا برگزار شد و در بسیاری از استان‌ها نیز مسئولان ستاد برگزاری، صبر و رشادت این خانواده‌ها را تجلیل كردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار