رئیس شورای اسلامی شهر کرج:

پروژه قطار شهری پروژه ای اقتصادی - مهندسی برای رفع ترافیك كرج است

خبرگزاری پانا:رئیس شورای اسلامی شهر کرج از پروژه قطار شهری به عنوان پروژه ای اقتصاد- مهندسی برای حل بحران و دغدغه ترافیك در شهر نام برد.

کد مطلب: ۲۶۸۲۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا؛محمود دادگو رئیس شورای اسلامی شهر کرج با حضور در مراسم اتصال رمپهای 4 و 5 خط دو قطار شهری كرج که با حضور مدیران استانی، شهری، كارشناسان و اصحاب رسانه برگزار شد با بیان این مطلب اظهار داشت: از آنجا که فعالیتهای چنین مجموعه هایی در شهر باید به اطلاع شهروندان کرجی برسد لازم است که با حضور اصحاب رسانه و ارباب جراید شهروندان کرجی نیز از روند اجرای این طرح مطلع شوند.

رئیس شورای اسلامی شهر کرج افزود: به اعتقاد شورای اسلامی شهر کرج؛ پروژهایی مانند قطار شهری پروژه و کاری زیربنایی، اقتصادی و مهندسی است که برای حل بحران و رفع دغدغه شهروندان به تحقق این امر در شهر نیازمندیم.

دادگو با بیان اینکه در شورای سازمان و هیات مدیره باید توجه بیشتری به امر شود، تاکید کرد: ساخت و بهره برداری از متروی کرج در سایه تعامل دولت، تخصیص اعتبارات کافی و تصمیم گیری صحیح علمی صورت می گیرد.

رئیس شورای اسلامی شهر کرج با بیان اینکه لایحه 100 میلیارد تومانی شهرداری به شورای اسلامی شهر مبنی بر موافقت شورا جهت تخصیص زمین مترو به تصویب اعضای شورای اسلامی شهر کرج رسید گفت: با توجه به اینکه از این مصوبه یك ماه ونیم گذشته است ولی باید علت به تاخیر افتادن این لایحه در صحن شورای اسلامی شهر کرج پیگیری شود.

رئیس شورای اسلامی شهر کرج با بیان اینکه نباید کار معطل بماند، گفت: لازم است، با هماهنگی و تدابیر اندیشیده شده نیز پس از اتصال این خط به ایستگاه شهید سلطانی، سایر مراحل اجرایی با قوت دنبال شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار