با حضور دانش آموزان همیار پلیس;

همایش فرهنگ یاران ترافیک در فرهنگسرای الغدیر برگزار شد

خبرگزاری پانا:همایش بزرگ فرهنگ یاران ترافیک همزمان با هفته نیروی انتظامی و با حضور دانش اموزان همیار پلیس در فرهنگسرای الغدیر تبریز برگزار شد.

کد مطلب: ۲۶۸۰۰۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، همزمان با هفته نیروی انتظامی با حضور رئیس شورای شهر تبریز، فرمانده انتظامی استان و رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ، پلیس ‎ های کوچک و دانش آموزانی که در ارتقای فرهنگ ترافیک نقش داشتند، مورد تقدیر قرار گرفتند.

در این همایش 150نفر دانش اموز پسر،150 نفر دانش آموز دختر در مقاطع سنی مختلف از نواحی 3 و 5 آموزش و پرورش استان که طی سال های گذشته با عضویت در طرح همیاران پلیس به عنوان بازوان راهنمایی و رانندگی تلاش کردند حضور داشتند.

همچنین 100 نفر فرهنگیان پلیس استان نیز در این همایش حضور داشتند و در انتهای برنامه از تنی چند از همیاران پلیس وفعالان عرصه ترافیک تجلیل به عمل آمد.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان در این مراسم گفت: همکاری حدود 66 هزار دانش آموز همیار پلیس و 800 فرهنگ یار با پلیس راهور در استان مکمل تلاش عزیزان نیروی انتظامی بوده است و در ایجاد نظم و امنیت کمک شایانی کرده است.

سرهنگ ناصر میکائیلی با اشاره به طرح ایجاد همیار پلیس در سال های گذشته گفت:این طرح با همکاری نیروی انتظامی ،آموزش وپرورش و راهنمایی و رانندگی به جهت کاهش سوانح رانندگی و فرهنگ سازی رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی با کمک دانش آموزان صورت گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار