قهرمان حرکات نمایشی با توپ کشور در نوش آباد رکورد می زند

خبرگزاری پانا:هاتف ساریجالو˝ قهرمان دو دوره حرکات نمایشی با توپ، مسیر گردشگری کاشان، نوش آباد ، فیض اّباد

کد مطلب: ۲۶۶۷۸۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، مدیر مجموعه باستانی شهر زیرزمینی نوش آباد گفت: "هاتف ساریجالو" قهرمان دو دوره حرکات نمایشی با توپ، مسیر گردشگری کاشان، نوش آباد ، فیض اّباد به مسافت 31 کیلومتر را رکورد می زند.
عیاس شافعی گفت :این مراسم با حضور رسانه های داخلی و خارجی در روز عید سعید قربان از ساعت نه صبح از میدان ولی عصر کاشان شروع شده و بعد از کمپ گردشگری فیض آباد در مجموعه باستانی شهر زیرزمینی در عمق 20 متری زیر زمین خاتمه خواهد یافت.
وی اظهار داشت: حمل توپ روی پیشانی در مسیر یک هزار و 900 پله برج میلاد در کمتر از 25 دقیقه از جمله رکوردهای ساریجانی است که پیش از این ثبت شده است.
به گفته وی، حرکات نمایشی با توپ،شامل روپایی با توپ از میدان نماز اسلامشهر تا حرم امام خمینی(ره) به مسافت 23 کیلومتر در مدت زمان چهار ساعت، روپایی با توپ از حرم حضرت معصومه(س) تا مسجد جمکران به مسافت 18 کیلومتر از دیگر رکوردهای این جوان ورزشکار است.
شافعی گفت: مجموعه باستانی شهر زیرزمینی نوش آباد،به عنوان یک مکان تاریخی که مورد توجه گردشگران داخلی و خارجی است، می تواند محل عرضه و نمایش توانمندی های فرزندان ایران زمین در همه عرصه ها باشد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار