رییس آموزش و پرورش استثنایی کردستان:

ارزیابی تعداد 24820 نو آموز استان در برنامه سنجش نوآموزان بدو ورود به دبستان در تابستان 93

خبرگزاری پانا:صمدی رییس آموزش و پرورش استثنایی کردستان گفت : تعداد 24 هزار و 820 نو آموز استان در برنامه سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی بدو ورود به دبستان سال 93 مورد ارزیابی قرار گرفتند .

کد مطلب: ۲۶۵۹۷۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا،حسن صمدی رییس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان با اعلام این خبر گفت : سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نو آموزان بدو ورود به دبستان از تاریخ 19 خرداد ماه در 16 پایگاه ثابت و سیار استان آغاز و تا پایان شهریور ماه 93 ادامه داشت که در این مدت وضعیت سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی تعداد 24820 نفر مورد ارزیابی قرار گرفتند که از این تعداد 21702 نفر از نوآموزان مورد نظر در ارزیابی های اولیه به مدارس عادی معرفی شدند و تعداد 3118 نفر از نو آموزان نیز به مرحله تخصصی ارجاع شدند .

وی افزود : از این تعداد نو آموز نیز 1050 نفر دانش آموز دیر آموز تشخیص داده شد که آمار اسمی آنان به آموزش و پرورش نواحی ، شهرستان و مناطق در موعد مقرر اعلام گردید .

حسن صمدی با بیان اینکه این تعداد نو آموز شرکت کننده در برنامه سنجش ، حدود 99 در صد از کل نو آموزان استان را تشکیل می دهد ، از تک تک دست اندر کاران این برنامه درآموزش وپرورش استان و تمام شهرستانها ، نواحی و مناطق استان تقدیر و تشکر نمود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار