مدیرکل آموزش و پرورش لرستان :

ایجاد فرصت های برابر برای دسترسی تمام آحاد جامعه به عدالت آموزشی از مهمترین سیاست های محوری آموزش و

خبرگزاری پانا: مدیرکل آموزش و پرورش لرستان گفت: ایجاد فرصت های برابر برای دسترسی تمام آحاد جامعه به عدالت آموزشی، ارتقاء‌کیفیت آموزشی،‌توسعه امور پرورشی و تربیت بدنی،‌توسعه فناوری اطلاعات و تامین و تربیت نیروی انسانی را از مهمترین سیاست های محوری آموزش و پرورش طبق بسته اجرایی است.

کد مطلب: ۲۶۰۹۹۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا، گودرز کریمی فر در جمع مدیران آموزشگاههای استان و روسای آموزش و پرورش مناطق و شهرستانهای استان افزود : دستیابی به این سیاست های محوری با استفاده از ظرفیت شورای آموزش و پرورش، شورای برنامه ریزی و شورای معاونین دنبال کرده ایم و دراین زمینه به توفیقات خوبی دست یافته ایم.
وی توجه کیفی به دوره های ضمن خدمت و ملزم نمودن مدیران شهرستان و مناطق را به داشتن برش استانی از دیگر از سیاست های کاری برشمرد و گفت: اعتقاد داریم آموزش و پرورش دستگاهی ظریف،‌دقیق‌،حساس و پهن پیکر است که لازمه موفقیت درآن نیازمند تعامل همکاری و مشارکت سایر دستگاهها و نهاد های جامعه دارد.
كریمی فر مجوز تاسیس اردوگاه دانش آموزی با 200 هکتار مساحت در مسیر آزادراه خرم زال را نمونه ای موفق از بهره گیری از ظرفیت شورای آموزش و پرورش استان و با همت نماینده معزز ولی فقیه در استان و استاندارلرستان برشمرد و گفت:‌ اعتقاد داریم که آموزش و پرورش را بایستی طوری مدیریت کنیم که لایه های بیرونی جامعه قضاوتی مثبت از عملکرد دستگاه داشته باشند.
کریمی فر خاطرنشان کرد: اگر می خواهیم آموزش و پرورشی تکامل یافته و پیشرفته داشته باشیم بایستی از فکر و تجارب و اندیشه متخصصین بهره ببریم که در این راستا با راه اندازی اتاق ایده و خلاقیت با حضور اساتید حوزه و دانشگاه و طرح همگام با مدیران و همراه با نوآوران زمینه بهره گیری از تجارب موفق و ایده و فکر صاحبنظران را فراهم کرده ایم.
رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آمورش و پرورش لرستان نیزدر این جلسه گفت: در راستای سیستمی نمودن ارزیابی عملکرد سیستم مدیریت عملکرد استان با مساعدت مدیرکل محترم آموزش و پرورش لرستان را هاندازی شده است .
محمدی به اقدامات حوزه کاری اداره ارزیابی عملکرد در شاخه های مختلف اشاره کرد و گفت: در بحث ستاد اسکان مسافران نوروزی بیش از 800 مورد بازدید انجام گرفت و براین اساس رتبه نخست استان های غرب کشور و رتبه دهم کشور به لرستان اختصاص یافت.
وی ادامه داد در بحث بازرسی بر امتحانات اداره ارزیابی عملکرد در در ماه 93 بیش از 600 بازدید و در امتحانات شهریور ماه امسال بیش از 300 مورد بازرسی انجام گرفت.
محمدی در پایان از واصل شدن یک هزار و 968 شکایت به اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات شهرستان ها و مناطق استان خبر داد و افزود: از این تعداد بیش از یک هزار و 650 مورد مختومه شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار