مشکلات پیمانکاران حوزه راهسازی درفرمانداری شهرستان سمنان بررسی شد

خبرگزاری پانا: جلسه بررسی مشکلات پیمانکاران حوزه راه سازی در شهرستان سمنان با حضور سعدالدین فرماندار و رحمانی مدیرکل راه و ترابری استان سمنان و پیمانکاران پروژه های راه سازی در فرمانداری سمنان تشکیل شد.

کد مطلب: ۲۵۸۸۰۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا و به نقل از روابط عمومی فرمانداری سمنان جلسه بررسی مشکلات پیمانکاران حوزه راه سازی در شهرستان سمنان با حضور سعدالدین فرماندار و رحمانی مدیرکل راه و ترابری استان سمنان و پیمانکاران پروژه های راه سازی در فرمانداری سمنان تشکیل شد.

سعدالدین فرماندار سمنان در ابتدای جلسه با تقدیر و تشکر از تلاش های پیمانکاران در اهتمام انجام تعهدات خود و فعال نگه داشتن کارگاهها در اجرای پروژه ها با توجه به وضعیت اعتبارات شهرستانی گفت: تلاش دولت و مسئولان در اجرای پروژه های ناتمام بر اساس اعتبارات موجود با همکاری و تعامل با پیمانکاران است که در این زمینه شاهد مشارکت مناسب بخش خصوصی و پیمانکاران در حوزه پروژه های راه سازی اداره راه و ترابری بوده ایم.

ایشان با تشکر از پیگیری و اهتمام مدیرکل راه و ترابری در مدیریت پروژه های راه سازی نیمه تمام در استان گفت: ایجاد تعامل و ارتباط کاری مناسب اداره کل با پیمانکاران باعث شده شاهد تسریع در اجرای پروژه ها باشیم.

ایشان خواستار تسریع در تکمیل پروژه جاده کوهپایه سمنان شد و گفت: با توجه به حادثه خیز بودن این مسیر و افزایش تصادفات منجر به فوت در این مسیر و افزایش ترافیک مسافران تابستانی و ترانزیتی بودن و کوهستانی بودن مسیر این پروژه هر چه زودتر به بهره برداری برسد شاهد کاهش تصادفات و افزایش ایمنی جاده در این منطقه خواهیم بود.

ایشان خواستار تسریع در تکمیل روگذر های سطح شهرستان و آسفالت جاده کمربندی شد.

رحمانی مدیرکل راه و ترابری استان در این جلسه نیز با ارائه گزارش از اقدامات بعمل آمده در حوزه شهرستان و پروژه های مذکور با اشاره به پرداخت هزینه های انجام شده از سوی اداره راه و ترابری به پیمانکاران خواستار تدوین برنامه زمانبندی اجرای پروژه از سوی پیمانکاران شد و بیان داشت: نگاه تعاملی و حمایت اداره از پیمانکاران باعث شده که شاهد مشارکت بیشتر پیمانکاران در فعال بودن کارگاهها از سوی پیمانکاران باشیم و اعتقاد ما بر این است که پیمانکاران سرمایه های اجرایی در نظام اند که با اهتمام و تلاش آنها شاهد اجرای پروژه های بزرگ راه سازی در حوزه راهها و جاده های استان هستیم.

ایشان در ادامه لازمه همکاری بیشتر با پیمانکاران را انجام تعهدات قبلی بر اساس قرارداد عنوان و گفت: در صورت عدم تحقق مفاد قراردادها پیمانکاران خلع ید خواهند شد ولی اداره کل بیشترین همکاری را در اجرای پروژه ها با پیمانکاران داشته و خواهد داشت.

انجام پروژه خاک ریزی و نصب پایه های اهنی پل روگذر مومن آباد و آغاز روکش آسفالت جاده کوهپایه و جابجایی تاسیسات پل روگذر شهرک صنعتی از جمله مصوبات در این جلسه بود .

در پایان جلسه رحمانی مدیرکل راه و ترابری و سعدالدین فرماندار از محورهای ارتباطی روستاهای جنوب سمنان بازدید بعمل آورند و در خصوص اجرای طرح کمربندی روستاهای جنوب سمنان باهم بحث و تبادل نظر نمودند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار