فرماندار پاکدشت در دیدار با مدیر کل پست استان تهران:

ارتقای خدمات نوین پستی بروکراسی اداری را کاهش می دهد

فرماندار پاکدشت: با تاکید بر نقش موثر خدمات پستی در تحقق دولت الکترونیک گفت: ارتقای خدمات نوین پستی بروکراسی اداری را کاهش می دهد.

کد مطلب: ۲۵۷۰۰۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار استان های خبرگزاری پانا، به نقل از روابط عمومی فرمانداری پاکدشت، مهندس قاسمی فرزاد طی نشستی مشترک با حضور هادوی، مدیر کل پست استان تهران و علیپور مدیر منطقه 18 پستی، معاونت برنامه ریزی و مالی فرمانداری ، مسئول بازرسی فرمانداری و رئیس اداره پست شهرستان مشکلات پستی شهرستان پاکدشت را بررسی کرد .

مهندس علیرضا قاسمی فرزاد، فرماندار پاکدشت در این دیدارضمن تاکید برلزوم تسهیل و روان سازی امور و حذف مراجعات مردم به ادارات و نهادها ، گزارشی از وضعیت کنونی پست شهرستان ارایه کرد.

فرماندار پاکدشت با اشاره به نقش موثرپست در مسائل اجتماعی، سیاسی، امنیتی و فرهنگی بیان داشت: شرکت پست یکی از ارکان، مهم و حساس کشور است.

نماینده عالی دولت در پاکدشت با اشاره به مسائل و مشكلات شهرستان در امور پستی، اظهار داشت: پست مطمئن ترین وکم هزینه ترین راه ارتباطی وجابجایی مرسولات است که صرفه جویی در وقت و هزینه و حذف بسیاری از سفرهای غیر ضروری از اثرات مثبت آن به شمار می رود.

فرماندار پاکدشت ضمن اشاره به نقش مثبت خدمات پستی در کاهش بروکراسی های اداری، خاطرنشان کرد: ارائه خدمات نوین پستی علاوه بر کاهش بروکراسی های اداری توانسته شعارها و سیاست های دولت را در توسعه متوازن، توزیع عادلانه و خدمات دولت الکترونیک عملیاتی کند.

مدیرکل پست استان تهران نیز در این دیداربا اشاره به رویکرد پست استان در مسیرتوسعه خدمات روزامد گفت: با سرمایه گذاری های انجام شده در حوزه های مختلف پستی بخصوص در حوزه IT و اعم خدمات فیزیکی، الکترونیکی و ترکیبی دستگاه های اداری و اجرایی، حضور پست را به طور مداوم در جامعه پررنگ تر خواهیم کرد.

/امین کردبچه چنگی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار