وزیر آموزش و پرورش در نشست مدیران مدارس استان کردستان ؛

دانش افزایی و ارتقاء صلاحیت های حرفه ای معلمان را از برنامه های آموزش و پرورش بر شمرد

خبرگزاری پانا:دکتر فانی وزیر آموزش و پرورش در نشست مدیران مدارس استان کردستان گفت:دانش افزایی و ارتقاء صلاحیت های حرفه ای معلمان از برنامه های آموزش و پرورش است.

کد مطلب: ۲۵۵۲۳۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا،دکتر علی اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش عصر روز سه شنبه در گردهمایی استانی مدیران مدارس کردستان که در مجتمع فرهنگی امام خمینی ( ره ) سنندج برگزار شد ، رهبری آموزشی را موجب نفوذ مدیر و همکاری نزدیک و صمیمی کارکنان عنوان نمود و اظهار داشت : گام اول ایجاد نفوذ مدیر در کارکنان ، جلب اعتماد آنان است .

وی از تربیت به عنوان ایجاد رفتار مطلوب پایدار در متربی عنوان نمود و به مدیران مدارس تاکید کرد بیایید سال 94-93 را سال تربیت و سال ایجاد رفتار مطلوب و پایدار در دانش آموزان نام گذاری نماییم .

دکتر علی اصغر فانی با اشاره به اینکه زمانی بر یکسان سازی نگرش ها تاکید می شد ، یکسان سازی نگرش ها را نه لازم و نه امکان پذیر عنوان نمود و با تاکید بر تقریب نگرش ها ، برخورد چهره به چهره را موجب نزدیکی نگرش ها دانست و تصریح نمود : در این صورت کار تفویض اختیار ساده ترخواهد بود .

وزیر آموزش و پرورش در آستانه سال تحصیلی جدید بر تشکیل اولین شورای معلمان مدارس در هفته آخر شهریور به منظور اعلام برنامه و سیاست های سال جدید تاکید و خواستار جلب مشارکت همکاران شد و ابراز امیدواری نمود سال تحصیلی جدید سال تحول در نظام آموزشی باشد .

وی پیگیری برنامه دانش افزایی و ارتقاء صلاحیت های حرفه ای معلمان را از برنامه های آموزش و پرورش بر شمرد و با بیان اینکه لایحه رتبه بندی معلمان نیز در حال پیگیری است ، تلاش برای ارتقاء صلاحیت های حرفه ای ، استفاده از روش های نوین تدریس و افزایش انگیزه معلمان را از اهداف این برنامه عنوان نمود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار