صدرنشین لیگ برتر کارته بانوان شکست خورد

خبرگزاری پانا: هفته اول از دور برگشت لیگ برتر کاراته بانوان یادواره شهیده نسرین افضل روز گذشته با شکست تیم صدرنشین علندار کربلا برگزار شد.

کد مطلب: ۲۵۴۳۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، در لیگ برتر بانوان که در دو گروه 5 تیمی پیگیری می شود، در گروه یک تیم علمدار کربلا با کسب 5 پیروزی از 6 مبارزه خود با وجود باخت در این هفته مقابل تیم آذربایجان شرقی همچنان با 15 امتیاز صدرنشین است، هیات کاراته آذربایجان شرقی با همین تعداد امتیاز و تفاضل برد کمتر در جای دوم ایستاده و تیم دلفین سیاه با 9 امتیاز مکان سوم جدول رده بندی را در اختیار دارد.

در هفته اول دور برگشت تیم علمدار کربلا موفق شد 29 بر صفر شوتوکانjska را مغلوب کند، هیات کاراته آذربایجان شرقی هم 29 بر صفر هیات کاراته مازندران را برد، تیم دلفین سیاه با نتیجه 29 بر صفر مقابل هیات کاراته مازندران به برتری رسید و هیات کاراته آذربایجان شرقی 19 بر 8 تیم علمدار کربلا را شکست داد.

در گروه دوم هم تیم مقاومت بسیج با 21 امتیاز فاصله خود را تیمهای دیگر گروه حفظ کرد و در مکان نخست جدول قرار دارد. مقاومت در این هفته با نتیجه 23 بر 6 هیات کاراته مرکزی را با شکست بدرقه کرد و در دومین مبارزه 16 بر 11 مقابل تیم مناطق نفت خیز جنوب پیروز شد.

مناطق نفت خیز جنوب که با 15 امتیاز در مکان دوم ایستاده استان قم را 24 بر 4 مغلوب کرد و در دیگر مسابقه استان قم با نتیجه 26 بر صفر مقابل هیات کاراته خراسان رضوی به برتری رسید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار