پیام تبریک مدیر کل آموزش و پرورش فارس به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان

خبرگزاری پانا: مدیر کل آموزش و پرورش فارس طی پیامی ، سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی را تبریک گفت.

کد مطلب: ۲۴۹۳۳۳
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش خبرگزاری پانا،مدیر کل آموزش و پرورش فارس طی پیامی ، سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی را تبریک گفت.
بسم الله الرحمن الرحیم
ایستادگی و مقاومت آزادگان سر افراز ما در طول سالهای سخت اسارت ، ملت ایران را رو سفید و سر بلند کرد ...یکایک ملت ایران باید این خاطره و خاطرات شبیه آن را زنده نگهدارند و آنها را قدر بدانند. «مقام معظم رهبری»
26 مرداد ماه یاد آور آغاز بازگشت آزادگان سرو قامت به خاک پاک میهن اسلامی است ، بازگشت مردان قبیله غیرت وتندیس استقامت که با عزم و ایمان راسخ و وصف نشدنی خود در برابر فشار های جسمی و روحی دشمنان بعثی ایستادگی کردند و از شکنجه های مزدوران هراسی به خود راه ندادند .
جانفشانی های بی منت و از خود گذشتگی های دلاورانه، ویژگی انسان‌های بزرگ و پایمردانی است که در دفاع از کیان نظام اسلامی جان بر کف نهادند و رنج و اندوه دوری را صبورانه تحمل کردند.
اینجانب سالروز غرورآفرین بازگشت شما مردان عرصه دفاع مقدس را به میهن عزیزمان ، فرصتی مغتنم برای ارج نهادن به فداکاری و جانفشانی های مخلصانه تان می دانم وضمن تجلیل از مقام شامخ شهدای هشت سال دفاع مقدس ، امام شهدا ، آزادگان سرافراز و خانواده های محترمتان، توفیقات روز افزون شمارا تحت عنایات حضرت ولی عصر (عج) وزعامت رهبر فرزانه انقلاب از درگاه حضرت احدیت خواستار و عزتی مستدام برایتان آرزو مندم
حمیدرضا آذری
مدیرکل آموزش وپرورش فارس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار