فرمانده سپاه ناحیه کبودراهنگ:

وظیفه اصلی بسیج حفاظت از ارزش ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی است

خبرگزاری پانا: فرمانده سپاه ناحیه کبودراهنگ گفت: بسیج نهادی مقدس و روییده از انقلاب اسلامی است که وظیفه اصلی آن حفظ و حراست از ارزش ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

کد مطلب: ۲۴۴۷۱۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا به نقل از روابط عمومی سپاه، محمود بداغی در سرکشی از پایگاه های مقاومت بسیج روستاهای داقداق آباد و بابان گفت: بسیج و سپاه از ثمرات انقلاب اسلامی و یادگارهای امام راحل هستند .

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در مورد سپاه و بسیج گفت: به فرموده مقام معظم رهبری سپاه و بسیج کهنسال می شود اما کهنه نمی شود این خاصیت این نهاد انقلابی است .

بداغی با اشاره به فرامین امام خمینی (ره) در مورد صدور انقلاب اسلامی گفت: منظور امام از صدور انقلاب اسلامی صدور ارزشها و اهداف انقلاب اسلامی به سایر ملت ها است تا این انقلاب که از ایران شکل گرفته است روزی تبدیل به انقلاب جهانی شود .

وی به الگوگیری سایر کشورهای جهان از انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: با گذشت ۳۵ سال از پیروزی انقلاب اسلامی امروز ما شاهد هستیم که مردم در کشورهای مختلف با الگوبرداری از انقلاب ما به راهپیمایی علیه استکبار و استثمار می پردازند .

فرمانده سپاه ناحیه کبودراهنگ به ماموریت های بسیج پرداخت و گفت: تشکیل ارتش ۲۰ میلیونی تحقق یافته است و سپاه و بسیج به دنبال تحقق بسیج ده ها میلیونی مد نظر مقام معظم رهبری است که از طریق جذب حداکثری و دفع حداقلی صورت می گیرد .

بداغی بر جذب حداکثری بسیج تاکید کرد و گفت: بسیجیان باید تلاش کنند تا خیمه انقلاب و بسیج و ارزش های اسلامی را با جذب حداکثری محکم کنند تا در آینده ای نه چندان دور شاهد تحقق بسیج ده ها میلیونی باشیم .

بسیجیان اجازه ندهند حرف رهبری و امام جامعه زمین بماند

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج کبودراهنگ در بخش دیگر سخنان خود به نامگذاری سال جدید از سوی رهبر انقلاب به نام سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی اشاره کرد و گفت: بسیجیان نباید اجازه دهند حرف رهبری و امام جامعه زمین بماند و با تدابیر رهبری برخورد شعاری شود چرا که نامگذاری سال از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) با توجه به وضعیت کشور و اوضاع بین المللی، تدبیر و مشخص شده است .

بداغی گفت: عموما بنده در جلسات مختلف که در سطح شهرستان برگزار می شود تاکید کرده ام که با شعار سال نباید برخورد شعاری شود بلکه باید به تدبیرسال تبدیل شود و همه مردم و مسئولان با برنامه ها و راهکارهای عملی در پی اجرایی کردن آن باشند .

وی پیرامون اقتصاد، به ابلاغ سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی از سوی رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و گفت: در این راستا سپاه و بسیج در قالب بسیج سازندگی در حال پیگیری و اجرای تدابیر مقام معظم رهبری هستند .

بداغی بحث فرهنگ را از دغدغه های اصلی رهبر انقلاب عنوان کرد و گفت: دشمنان انقلاب اسلامی بعد از شکست خود در جبهه جنگ سخت و نظامی از رزمندگان انقلاب اسلامی در طول هشت سال دفاع مقدس امروز از طریق تهی و سست کردن اعتقادات جوانان به سمت تهاجم فرهنگی روی آورده اند .

وی عمق بخشی فرهنگ غنی اسلامی در قلوب نسل های آینده انقلاب اسلامی را از وظایف حلقه های صالحین عنوان کرد و گفت: بر اساس تدابیر مقام معظم رهبری شجره طیبه صالحین که یک نظام تربیتی، معرفتی و بصیرتی در بسیج است شکل گرفت و در سطوح مختلف دنبال می شود .

وی بر تاثیرگزاری حلقه های صالحین در عموم بسیجیان و مردم تاکید کرد و گفت: سرگروه های حلقه های صالحین باید به بعد کیفی حلقه های صالحین بیشتر توجه کنند ضمن این که بعد کمی آن نیز مهم است .

پایگاه های مقاومت با محوریت مساجد و ائمه جماعات فعالیت کنند

بداغی با اشاره به تدابیر فرمانده سپاه استان همدان گفت: باور سردار ابوحمزه بر این است که پایگاه های مقاومت نباید از مساجد و ائمه جماعات جدا شود .

وی روحانیت و مساجد را هویت پایگاه های مقاومت عنوان کرد و گفت: پایگاه مقاومت زمانی هویت دارد که در کنار مسجد و روحانی روستا باشد .

بداغی بر شرکت اعضای حلقه های صالحین در نماز های جماعت تاکید کرد و گفت: حضور گسترده بسیجیان در مساجد و نمازهای جماعت نشانه حرکت صحیح پایگاه مقاومت در مسیر درست و صحیح است .

وی همچنین بر تعامل فرماندهان پایگاه های مقاومت با ائمه جماعات تاکید کرد و گفت: پایگاهی مقاومتی موفق هست که نماز جماعت در روستا را پرشور کند وبا حجم گسترده در این زمینه تلاش کرده و روز به روز بر صفوف نمازهای جماعت افزوده شود .

جبهه مقاومت خط مقدم دفاع از نظام اسلامی است

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج کبودراهنگ در بخش دیگر سخنان خود به ماموریت های جدید بسیج در سال جاری پرداخت و گفت: یکی از ماموریت های جدید بسیج کمک به جبهه مقاومت اسلامی در سوریه و فلسطین است .

وی جبهه مقاومت را خط مقدم دفاع از نظام اسلامی دانست و گفت: تروریست های تکفیری با حمایت آمریکا و اسرائیل به دنبال احیای خلافت معاویه و یزید در سرزمین های اسلامی هستند .

بداغی کمک به جبهه مقاومت را کمک به جبهه اسلام عنوان کرد و گفت: پایگاه های مقاومت باید با همکاری دهیاران و اعضای شورای اسلامی و ائمه جماعات در جهت کمک های مالی به جبهه مقاومت در سوریه و فلسطین اقدام کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار