مدیریت 8 بندر بوشهر به تعاونی‌های صیادی واگذار شد

خبرگزاری پانا: مدیریت 8 بندر صیادی در استان بوشهر به تعاونی‌های صیادی استان بوشهر واگذار شده است.

کد مطلب: ۲۴۲۱۸۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا به نقل از مانا ، علیرضا زارع مدیر کل اداره بنادر ماهیگیری شیلات بوشهر با بیان اینکه استان 37 مرکز تخلیه صید و بنادر ماهیگیری و صیادی دارد ، گفت: مدیریت بنادر صیادی دیلم، گناوه، بوشهر، صلح‌آباد، جلالی، عامری، دیر، نخل‌تقی به تعاونی‌های صیادی واگذار شده است و امسال تلاش می کنیم مدیریت بندر صیادی رستمی هم واگذار شود.
مدیر کل اداره بنادر ماهیگیری شیلات بوشهر با بیان اینکه برای واگذاری مدیریت بندر محمدعامری به اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر اقدامات اولیه انجام شده است ، گفت:
در محمدعامری یک لنج و40 قایق صیادی فعال است در حالی که شناورهای باری دراین بندر به بیش از 170 لنج می‌رسد و باید مدیریت این بندر از شیلات خارج و به اداره کل بنادر و دریانوردی واگذار شود.
زارع با اشاره به اینکه بندرمحمد عامری در تنگستان تنها دارای حوضچه آرامش است ، تاکید کرد: برای حل مشکلات صاحبان شناورها باید در این بندر اسکله ساخته شود.
وی با بیان اینکه در واگذاری بندر محمدعامری به اداره کل بنادر و دریانوردی باید جایگاه صیادان حفظ شود ، گفت: در این بندر بیشتر فعالیت ها ؛ تجاری و بازرگانی است و شغل اغلب مردم این منطقه در حوزه ملوانی در بخش تجارت و بازرگانی است.
مدیر کل اداره بنادر ماهیگیری شیلات بوشهر ساخت جاده دسترسی به بندر، ایجاد سیستم روشنایی، انبار، و اسکله را از نیازهای بندرمحمد عامری دانست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار