معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان:

برگزاری اولین جلسه شورای اقامه نماز آموزش و پرورش در سال 93

خبرگزاری پانا: معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان از همکاری و همراهی 267 روحانی در برگزاری نماز جماعات مدارس استان خبر داد

کد مطلب: ۲۳۴۶۵۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، اولین جلسه شورای اقامه نماز اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان ، در محل سالن آموزش متوسطه اداره کل برگزار گردید.

رضایی معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان در ابتدای این جلسه ، با اشاره به همکاری و همراهی 267 روحانی در برگزاری نماز جماعات مدارس استان ، اظهار داشت : 1467 مدرسه در سال تحصیلی جاری نسبت به اقامه نماز برای دانش آموزان اقدام نمودند که اقامه نماز در 317 مدرسه با حضور روحانیون ، 612 مدرسه با حضور همکاران فرهنگی و در بقیه مدارس توسط خود دانش آموزان انجام پذیرفته است.

رضایی افزود: در حال حاضر به 202 نفر روحانی دیگر جهت اقامه نماز در مدارس نیاز داریم که امیدواریم با همکاری و همراهی حوزه های علمیه استان ، بتوانیم در سال آینده از وجود روحانیون معزز در مدارس به نحو مطلوب تری بهره مند شویم.

رضایی برگزاری کارگاه و دورهای آموزشی جهت آشنایی ائمه جماعات مدارس با شیوه جذب دانش آموزان به نماز ، دوره های ضمن خدمت برای فرهنگیان ائمه جماعات مدارس و بهره گیری از فضای مجازی را از جمله برنامه های ستاد اقامه نماز آموزش و پرورش استان برای گسترش فرهنگ نماز در مدارس برشمردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار