برگزاری جلسه ستاد برگزاری یادواره شهدای هفتم تیر شهرستان اسلامشهر

خبرگزاری پانا: معاون سیاسی، انتظامی فرمانداری اسلامشهر گفت: شهادت آیت الله دکتر بهشتی خسران بزرگی برای انقلاب اسلامی ما و از آن مهم تر مظلومیت ایشان بود.

کد مطلب: ۲۲۹۲۷۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری پانا، جلسه ستاد برگزاری مراسم یادبود شهدای هفتم تیر شهرستان اسلامشهر با حضور نماینده ولی فقیه و امام جمعه، معاون سیاسی انتظامی فرمانداری، رئیس دادگستری و روسای ادارات و نهادهای شهرستان اسلامشهر در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار گردید.

در این جلسه، حجت الاسلام محمد نوروزی امام جمعه شهرستان اسلامشهر در سخنانی، روش و منش تروریست ها خصوصا گروه داعش را مثل خوارج در زمان حضرت علی (ع ) دانست و افزود: ماهیت سران منافق و گروهای تروریستی نیز همانند خوارج نهروان بود که انحراف فکری داشته و متاسفانه جنایاتی توسط آنها انجام شد که یکی از جنایات فجیع آن زمان آنان حادثه هفتم تیر و شهادت شهید مظلوم آیت الله دکتر بهشتی می باشد.

در ادامه این جلسه معاون سیاسی امنیتی فرمانداری اسلامشهر خواستار برگزاری برنامه های باشکوهی مبتنی بر تجلیل از شهدای هفتم تیر در سطح شهرستان اسلامشهر شد و تصریح کرد:تمامی مسئولین شهرستان در جهت حضور پرشور مردم در مراسم اهتمام و توجه ویژه داشته باشند که بتوانیم حداقل ادای دین و تکلیف برای انقلاب اسلامی و شهدای معزز هفت تیر در بر داشته باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار