نماینده مجلس:

رسانه ها بخشی از قدرت کشورها هستند

خبرگزاری پانا: نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: امروزه رسانه ها و مولفه های ارتباطی بخش مهم از قدرت کشورها هستند

کد مطلب: ۲۲۳۶۶۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس خبر پانا ، محسن علیمردانی در مراسم آغاز به کار رسمی دفتر استانی خبرگزاری تسنیم در زنجان با اشاره به اینکه رسانه ها رهبری افکار عمومی جهان را برعهده دارند، افزود: انعکاس سریع و بهنگام اخباراز مهمترین مولفه های کارخبری است .

وی اظهار کرد: نقش رسانه ها صرفا جنبه خبرنویسی نبوده بلکه رسالت آنها مهندسی فرهنگی و اجتماعی جامعه است .

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی بر لزوم نظارت و شفاف سازی بر فعالیت رسانه ها در کشور تاکید کرد و گفت: مطبوعات باید مدافع حقوق و چشم تیزبین مردم بوده و به عنوان بازوان نهادهای مختلف به وظایف خطیر خود عمل کنند .

علیمردانی عرصه رسانه و اطلاع رسانی را تلفیقی از هنر و علم عنوان و تصریح کرد: امروزه قدرت ارتباطات بخش مهمی از قدرت کشورهااست .

وی ادامه داد: قدرت های بزرگ جهانی با استفاده ازرسانه ها به عنوان ابزار قدرت، هدایت افکار عمومی جهان را به سمت منافع خود سوق داده و کشورهای ضعیف را استثمار می کنند .

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: امیدواریم با برنامه ریزی های اصولی گام های موثری برای تقویت بیش از پیش رسانه ها در کشور برداشته شود .

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان نیز گفت: خبرگزاری تسنیم با بیش از دوسال فعالیت در کشور از آبان ماه پارسال فعالیت غیر رسمی خود را در زنجان آغاز کرده است .

ناصر مقدم اظهار کرد: خبرگزاری ها در استان زنجان از صداقت، سلامت و سرعت در انعکاس اخبار برخوردار بوده و در راستای ایجاد فضای سالم و مطلوب در جامعه حرکت و فعالیت می کنند .

وی بر لزوم فعالیت خبرگزاری ها در حوزه های مربوط به ارزش های جامعه تاکید و ابراز کرد: باید محورهایی همچون امام و رهبری، دفاع مقدس، امر به معروف و نهی از منکر، توسعه، ترویج و اقامه نماز و رشادت های شهدا در سطح خبرگزاری ها از نمود بیشتری برخوردار باشند .

دفتر استانی خبرگزاری تسنیم بصورت رسمی با حضور مسوولان و نمایندگان مجلس در بیت امام جمعه زنجان آغاز به کار کرد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار