رئیس هیئات مذهبی لامرد خبرداد:

راه اندازی و ثبت هیئت های مذهبی دانش آموزی در سال جاری

خبرگزاری پانا: صادقی گفت: با همکاری آموزش و پرورش هیئت های مذهبی دانش آموزی در سراسر شهرستان لامرد را در اداره کل سازمان تبلیغات استان فارس ثبت خواهیم کرد.

کد مطلب: ۲۲۱۱۴۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، اولین همایش هیئات مذهبی شهرستا ن لامرد با حضور روحانیون و مسئولان هیئت ها در مجموعه فرهنگی و مذهبی ابوفاضل برگزار شد، حمید صادقی رئیس هیئات مذهبی شهرستان لامرد در سخنانی مدیریت جهادی را تربیت نسل جوان دانست و اظهار داشت: در سال جدید با همکاری آموزش و پرورش هیئت های دانش آموزی راه اندازی خواهیم کرد زیرا باید با مدیریت جهادی به تربیت و پرورش نسل جدید و جوانان بپردازیم.
وی با بیان اینکه هیئت های مذهبی در لامرد با سابقه طولانی همراه است، بیان داشت:از مجموعه 140 هئیت در لامرد،84 هئیت ثبت شده و 54 هئیت ثبت نشده داریم که در اولین فرصت به ثبت می رسند.
صادقی حضور خواهران را در مراسمات مذهبی موثر و فعال عنوان کرد و گفت:مجموعه 11 هیئت فعال و پویا در حوزه خواهران وجود دارد که در بحث حجاب و عفاف بسیار عالی کار کرده اند.
رئیس هیئات مذهبی لامرد بهترین هیئت و فعال را هیئت و مجموعه ابوفاضل دانست و تصریح کرد:همه هیئت ها فعال هستند اما مجموعه مذهبی ابوفاضل در تمام سال فعال و موثر بوده و اخرین حرکت فرهنگی این مجموعه دعوت از حاج اقا انصاریان به مدت شش شب در لامرد بوده است که سخنان و درس اخلاق این معلم جوانان زیادی را جذب کرد.


ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار