رئیس کانون زنان بازرگان ایران در گفت و گو با پانا خبر داد:

توانمند سازی زنان در حوزه های کسب و کار در اتاق بازرگانی ایران

خبرگزاری پانا: رئیس کانون زنان بازرگان ایران از برگزاری کارگاه آموزشی برای آموزش و توانمند سازی زنان فعال در حوزه های مختلف کسب و کار و بازرگانی در اتاق بازرگانی ایران خبر داد.

کد مطلب: ۲۱۹۴۸۳
لینک کوتاه کپی شد

زهرا اخوان در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری پانا گفت: این کارگاه سه روزه از صبح چهارشنبه در تهران آغاز به کار کرده که با هماهنگی های انجام شده نمایندگانی از سازمان بین المللی یونی دو در این برنامه آموزشی حضور یافتند که اهم فعالیت این نهاد بین امللی خودکفایی و توانمندسازی و ارتقای زنان فعال در حوزه تجارت و کسب و کار است و این نمایندگان تجارب خود را تحت عنوان مجموعه آموزشی سه روزه در اختیار زنان فعال ایرانی در حوزه کسب و کار قرار می دهند.


وی اضافه کرد: با توجه به اینکه کانون زنان بازرگان تنها مرجع فعال زنان در حوزه کسب و کار در بخش خصوصی است این مسئولیت را بر خود بیشتر احساس می کنیم تا سطح دانش زنان را که در حوزه کسب وکار و بازرگانی فعال هستند بالا ببریم.


رئیس کانون زنان بازرگان یادآور شد: حضور نمایندگان یونی دو ارزش بسیاری برای ما دارد و برای این حضور چندین ماه هماهنگی به عمل آوردیم و مقرر است تا بسته های آموزشی نمایندگان یونی دو را به تمام استان های کشور برسانیم به نحوی که محتوای آموزشی مورد بهره تمام فعالان زن در حوزه کسب وکار قرار گیرد.


اخوان به فعال شدن بخش استان های کانون زنان بازرگان اشاره کرد و گفت: با توجه به این که کانون دو سال است که فعالیت خود را آغاز کرده است، سال گذشته فعال کردن زنان بازرگان و ارتباط و انسجام زنان را که در حوزه کسب وکار و کسب و کارهای کوچک فعال هستند و در شهرستانها حضور دارند در دستور کاری خود قرار داد.


وی تاکید کرد: زنان بازرگان و فعالان در حوزه کسب و کار در تمام استانهای کشور بازوان قدرتمند ما هستند و ما برای ارتقای سطح کار آنها تمام تلاش خود را به کار می بندیم.


مسئول برگزاری دوره آموزشی رشد و توسعه بنگاه های کوچک و کارآفرینی در تشریح برنامه های اصلی این دوره آموزشی گفت: سرفصل های این دوره شامل نیازهای یک کارآفرین است از هنگامی که ایده ای دارد و تا مرحله ای که آن را به عمل نزدیک کند چه الزاماتی دارد که ایده او موفق باشد.


وی همچنین به ارتقاء سطح کاری فعالان زن در حوزه کسب وکار اشاره کرد و در ادامه گفت: همچنین علاوه بر آموزش چگونگی تثبیت و ارتقاء سطح کار کارآفرینان زن و فعالان کسب کارهای کوچک نیز در دستور کاری این دوره است.


اخوان یادآور شد: این برنامه با ارائه مدرک آموزشی و پیگیری و جلب حمایت از بانک توسعه اسلامی در نظر دارد تا خدمات و امکانات بیشتری را برای زنان فعال در عرصه های کسب و کار ارائه کند که در این دوره گروه های مختلفی از فعالان حوزه های اقتصادی شامل زنان بازرگان و صنعتگر و دیگر رشته ها همچون صنایع دستی در دوره آموزشی شرکت کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار