نشست مشترک هیات فوتبال بابلسر با نماینده مجلس و کمیسیون ورزشی شورای شهر

خبرگزاری پانا:نشست مشترک هیات فوتبال بابلسر با نماینده مجلس و کمیسیون ورزشی شورای شهر برگزار شد .

کد مطلب: ۲۱۲۹۵۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا،نشست مشترک اعضای هیات فوتبال بابلسر ، پیشکسوتان فوتبال و مدیران باشگاه ها و مدارس فوتبال با نجف نژاد نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس و کمیسیون ورزشی شورای شهر در سالن اجتماعات شورای شهر بابلسر برگزار شد.

مقداد نجف نژاد رییس فراکسیون فوتبال ورزش مجلس در این نشست با اشاره به اینکه ورزش یک مقوله کاملا تربیتی و فرهنگی است ، گفت : ورزش نباید به وزارت ورزش و جوانان خلاصه شود و هر سه قوه باید بهکمک ورزش بیایند.

نماینده مردم بابلسر وفریدونکنار در مجلس با اعلام حمایت های همه جانبه مجلس از ورزش افزود : باید شرایطی ایجاد شود که از ظرفیت های بالای بخش خصوصی در این زمینه استفاده شود.

نجف نژاد اظهار داشت : بنده در همین جا حمایت کامل خود را ورزش بابلسر اعلام می کنم و پیشنهاد می کنم که یک گروه تشکیل داده و در بابلسر ، دهکده المپیک احداث کنید.

منصور رمضان نژاد نایب رییس شورای شهر بابلسر و رییس کمیسیون ورزش این شورا به بیان اینکه شورای شهر از ابتدای سال تاکنون مبلغ 32 میلیون تومان به ورزش بابلسر کمک کرده ، گفت : ما در شورای شهر بابلسر معتقدیم که در بحث سخت افزاری و ساخت اماکن ورزشی نیز باید به کمک ورزش برویم.

خوشبختانه در این خصوص اقدامات ارزنده ای مانند ساخت زمین فوتبال شهدای شهرداری ، ساخت سالن ورزشی سردار شهید خوشنویس ، پیست اسکیت پارک شورای شهر ، زمین های ورزشی روباز در محلات کاظم آباد ، سادات محله ، همت آباد و خیابان شهید طالبی انجام داده ایم و قصد داریم در نقاط دیگری از شهر نیز با زمین های شورای شهر و خیرین ، استخر دوقلو ، زمین فوتبال ، والیبال ، زمین فوتبال چمن مصنوعی ، زمین فوتبال و والیبال ساحلی و ...احداث کنیم.

رمضان نژاد در پایان از توامندی بالای ورزش بابلسر سخن گفت و خاطر نشان کرد : کمیسیون ورزش شورای شهراین جلسات را با سایر هیات های ورزشی ماهی یک بار برگزار خواهد کرد.

گفتنی است، در این نشست پیشکسوتان فوتبال بابلسر و مدیران باشگاه های و مدارس و داروان به بیان نقطه نظرات خود درباره راه های پیشرفت فوتبال بابلسر بیان کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار