رئیس اداره میراث‌فرهنگی گرمسار:

ویژه برنامه های نوروزی در موزه اقوام گرمسار برگزار می‌شود

خبرگزاری پانا: رئیس اداره میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری شهرستان گرمسار از اجرای ویژه برنامه‌های نوروزی در خانه تاریخی باقری(موزه اقوام) این شهرستان خبر داد.

کد مطلب: ۲۰۱۹۸۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا ؛ مهوش کمالی امروز در جمع خبرنگاران گرمساری اظهار کرد: به مناسبت ایام نوروز، سیاه چادر و پنج غرفه صنایع دستی شامل گلیم، تابلو فرش، رودوزی سنتی، چرم وصنایع چوب تزئینی در این بنای تاریخی برپا شده است.

وی از اجرای مسابقه نقاشی و خاطره نویسی در این خانه تاریخی خبر داد و گفت: از ابتدای نوروز تا کنون، این مسابقات هر روزه برگزار می شود.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری شهرستان گرمسار گفت: نمایشگاه نقاشی روی بوم در موزه اقوام گرمسار نیز برای علاقه‌مندان برگزار می‌شود.

کمالی بیان کرد: در حاشیه آن نیز 40 قطعه تابلوی نقاشی یکی از هنرمندان گرمساری به معرض نمایش درآمده است که حاضران می‌توانند از آن دیدن کنند.

وی برپائی آتلیه عکاسی با لباس‌های محلی و سنتی و نمایش نمک‌های بلورین معادن گرمسار با خلوص 99 درصد در محل این بنای تاریخی را از دیگر برنامه‌های در حال اجرا برای فراهم کردن خاطرات خوش از سفر به استان سمنان و شهرستان گرمسار برای مسافران و گردشگران نوروزی عنوان کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار