رئیس پژوهشکده تعلیم و تربیت کرمان:

وجود 50 هزار جلد کتاب در کتابخانه پژوهشکده تعلیم و تربیت کرمان

خبرگزاری پانا:رئیس پژوهشکده تعلیم و تربیت آموزش و پرورش استان کرمان گفت: در کتابخانه پژوهشکده تعلیم و تربیت بیش از 50 هزار جلد کتاب موجود است.

کد مطلب: ۱۹۳۴۸۰
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش خبرگزاری پانا، رضا رضایی رئیس پژوهشکده تعلیم و تربیت کرمان در مراسم تجلیل از برترین‌های سومین جشنواره سفره‌های هفت‌سین خلاقانه دانش‌آموزان اظهار داشت: پژوهشکده تعلیم و تربیت یک ظرفیت بسیار خوبی در سطح استان کرمان است.
وی افزود: در کتابخانه پژوهشکده تعلیم و تربیت‌ بیش از 50 هزار جلد کتاب موجود است و یک سایت خوب برای استفاده دانش‌آموزان و همکاران فرهنگی دارد.
رضایی بیان کرد: ما رقیب پژوهش‌سرا نیستیم، بلکه یک واحد کمک کننده و تسهیل کننده کارها پژوهشی دانش‌آموزان و همکاران فرهنگی هستیم‌.
وی عنوان کرد: کتابخانه پژوهشکده تعلیم و تربیت از فردا صبح فعالیت خود را مجدد آغاز می‌کند و در ایام عید تصمیم داریم این کتابخانه را به عنوان یکی از پایگاه‌های مطالعاتی در ایام نوروز برای دانش‌آموزان مقطع سوم دبیرستان و پیش دانشگاهی قرار دهیم.
رضایی گفت: سفارش من به دانش‌آموزان و معلمان است که حداقل سالی یک بار از ‌موزه آگیرا که تاریخ آموزش و پرورش استان کرمان را به نمایش گذاشته بازدید داشته باشند.
وی تصریح کرد: موزه آگیرا یک ظرفیت است تا ما تاریخ آموزش و پرورش استان کرمان را بشناسیم و به دیگران هم منتقل کنیم.
رضایی بیان داشت: پژوهشکده تعلیم و تربیت بخش‌های مختلفی دارد هم در زمینه علوم انسانی، علوم پایه و علوم تجربی کارهای خوبی در سال‌های گذشته انجام شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار