برگزاری انتخابات هیئت مدیره و بازرسین شرکت تعاونی مصرف فرهنگیان ناحیه2رشت

خبرگزاری پانا:اولین مجمع عمومی انتخابات اعضاى هیأت مدیره شرکت تعاونی مصرف فرهنگیان ناحیه2 در سالن اجتماعات شهید عفیفی با حضور عباس صفائی،مدیر آموزش و پرورش ناحیه2،فدایی،مسئول اتحادیه شرکت تعاونی استان گیلان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۹۱۳۷۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، اولین مجمع عمومى انتخابات اعضاى هیأت مدیره شرکت تعاونی مصرف فرهنگیان ناحیه2 با حضور اکثر اعضاء در محل سالن اجتماعات شهید عفیفیبرگزار گردید که طى آن با یک روند انتخاباتی و با نظارت افراد مسئول،اعضای هیأت مدیره شرکت تعاونی مصرف فرهنگیان ناحیه2 انتخاب شدند .

عباس صفائی قبل از برگزاری انتخابات با بیان مطالبی کوتاه،اهمیت و ضرورت تشکیلشرکت تعاونی مصرف فرهنگیان را در آموزش و پرورش ناحیه2 خاطر نشان ساخت .

وی با اشاره بهاینکه شرکت تعاونی مصرف فرهنگیان با هدف خدمت رسانی به فرهنگیان عزیز تأسیس می شود،گفت: گسترش تعاونیهای مصرفمی تواند به عنوان یكی از مهم ترین شاخص های خدمات رسانی به اعضاء خانواده بزرگ فرهنگیان مورد توجه قرار گیرد و برای خدمت رسانی به این قشر زحمتکش باید با تمام توان تلاش نمود .

صفائی،خطاب به حاضرین با بیان ضرورت مشارکت فعال معلمان ،انتخاب هیئت مدیره قوی و کارآمد را مورد تاکید قرار دادو ابراز داشت:شما با نیت رضای خدا رأی دهید تا افرادی انتخاب شوند که جایگاه معلمی را بشناسند وشأنیت شغلی شما را حفظ نمایند .

وی خصوصیات یک هیأت مدیره کار آمد را یادآور و اظهار داشت: کسانى کهاین مسئولیت راقبول مى کنند باید دارای ارتباط قوی،توانمند،معتقد و نیز پاسخگو به اعضاء باشند .

صفائی در بخش دیگری از مطالب خود،از زحمات کلیه موسسین آقایان محمد حسن پور عبدی،حمید داددهشی،محمد علی رفیع خواه،علی موافق،احسان ا... اسلامی،سید حسن سیدی و شهرام شعاعیکه در راه اندازی شرکت تعاونی مصرف فرهنگیان ناحیه2 تلاش نمودند صمیمانه تقدیر و تشکر نمود.

صفائی در پایان مطالبش بار دیگر تاکید نمود:هیأت مدیره انتخاب شده فقطباید هدف خدمت به فرهنگیان را داشته تاازحمایت معنوی آنان بر خوردار باشند .

گفتنی است،پس از رأی گیری اعضاى هیئت مدیره و بازرسی شرکت تعاونی فرهنگیان ناحیه2 به شرح جدول انتخاب شده وسید کاظم میر طالمی که بعنوان نفر اول اعضای هئیت مدیره انتخاب شده بود به دلایل شخصی از عضویت خود در هیأت مدیره انصراف دادند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار