دوران جوانی دوران رشد و کمال است

خبرگزاری پانا:نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: دوران جوانی دوران رشد و کمال است و این دوران، دوران تعلیم و تربیت و علم‌آموزی است

کد مطلب: ۱۸۷۸۱۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا،حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میر عمادی در در جلسه هماهنگی همایش استانی جوانان مساجد و محلات لرستان افزود: دوران جوانی بهار زندگی است، دورانی است که جوان به تهذیب نفس می‌پردازد و می‌تواند شخصیت خود را بسازد.
وی با بیان اینکه ، اضافه کرد: دوران جوانی دوران عبادت و طاعت و بندگی خداوند متعال و دوران امید و نشاط است لذا تاکید شده هیچ‌گاه نباید جوان را مایوس کرد.
حجت‌الاسلام میرعمادی ادامه داد: در دوران جوانی، جوان دائماً با پرسش‌ها و شبهات جدید روبه‌رو است لذا یکی از وظایف مسئولان، اساتید، معلمان و علما و روحانیت باید پاسخگویی به شبهات جوانان باشد.
نماینده ولی‌فقیه در لرستان در رابطه با هدف برگزاری همایش جوانان ساجد و محلات که قرار است هفتم اسفندماه امسال در دانشگاه لرستان برگزار شود، خاطرنشان کرد: تاکنون بیش از 300 سوال و شبهه از طرف جوانان محلات در پی نشست‌های محلات گردآوری شده که این سوالات دسته‌بندی و در کمیسیون‌های تخصصی با حضور کارشناسان پاسخگویی می‌شود.
حجت‌الاسلام میرعمادی در ادامه با تاکید بر اینکه باید پرسشگری علمی را در میان جوانان تقویت کنیم، افزود: یک سری سوالات در ذهن جوانان است که این سوالات در صورتی‌که پاسخگویی نشود منجر به یاس و ناامیدی جوان می‌شود.
وی در ادامه خواستار همکاری رسانه‌ها و مطبوعات و خبرگزاری‌ها در زمینه اطلاع‌رسانی این همایش شد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار