فروزان در گفتگو با پانا:

از آرنج دست مصدوم شدم/ به نظر کی روش احترام می گذارم

خبرگزاری پانا: دروازه بان گسترش فولاد گفت: دلیل دعوت نشدنم به تیم ملی را نمی دانم و این نظر شخصی سرمربی تیم ملی است و من به نظر ایشان احترام می گذارم.

کد مطلب: ۱۸۶۶۹۲
لینک کوتاه کپی شد

محسن فروزان در گفتگو با خبرنگار ورزشی پانا در خصوص مصدومیتش اذعان داشت: در بازی با تیم ذوب آهن در اصفهان من در طول بازی از ناحیه آرنج دست مصدوم شدم و طبق نظر پزشک تمرینات سبکی انجام می دهم.

وی در ادامه گفت: در حال حاضر من تا 10 روز نمی توانم در خدمت تیم باشم و باید با تمرینات سبک از مصدومیت رهایی پیدا کنم و در حال حاضر در تمرینات شرکت نمی کنم و سعی می کنم هر چه سریع تر در خدمت تیم و کادر فنی باشم.

دروازه بان تیم گسترش فولاد تبریز در خصوص دعوت نشدنش به تیم ملی فوتبال گفت: من واقعا دلیل دعوت نشدنم به تیم ملی را نمی دانم و این نظر شخصی سرمربی تیم ملی است و من به نظر ایشان احترام می گذارم، امیدوارم با دقت بیشتر بازیکنان را دعوت کند.

فروزان گفت: در بازی های باقی مانده در لیگ امیدوارم همه ی بازیکنان تیم بتوانند با تمام توان در میدان مسابقه بازی کنند و امتیازات بازی را کسب نماییم تا بتوانیم رده خود را حفظ کنیم و خود را در پایان فصل در نیمه بالایی جدول ببینیم.

وی در صحبت های پایانی خود افزود: اگر روزی برسد که از سوی هیچ یک از تیم های باشگاهی دعوتی نداشته باشم به سوی بازیگری در سینما خواهم رفت و احساس می کنم در این حرفه می توانم عملکرد بهتری داشته باشم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار