مرادی قهرمان بادی کلاسیک ۲۰۱۳ جهان در گفت و گو با پانا:

بدنسازی ورزش پر هزینه ای است / بدون اسپانسر نمی توان در آن پیشرفت کرد.

خبرگزاری پانا: عقیل مرادی مرادی قهرمان بادی کلاسیک 2013 جهان با اشاره به نقش اسپانسر در ورزش بدنسازی گفت: استعدادهای زیادی داریم ولی حمایت کم است.

کد مطلب: ۱۸۵۳۸۳
لینک کوتاه کپی شد
عقیل مرادی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی پانا گفت: ما استعدادهای زیادی داریم اما متاسفانه به علت هزینه بالا و نبود اسپانسر ،گذشته خوبی در این رشته نداریم.
وی گفت: بدنسازی ورزشی است که نیاز به خلاقیت و استعداد دارد، ورزشی است که با توجه به ژنتیک، بدن را شکیل و ورزشی می سازد، و این ورزش کار با وزنه است الان هم که کار با وزنه مادر تمامی ورزش هاست.
ما الان باید به فکر این باشیم که عقیل مرادی هم روزی کنار می رود، و باید به فکر جوانترها و کسانی که می توانند قهرمانی بیشتری کسب کنند باشیم، باید روی این رشته سرمایه گذاری کرد، امیدوارم باشگاه هایی مثل البدر بندر کنگ و آلمینیوم هرمزگان به این ورزش هم توجه کنند. بدنسازی ورزش پر هزینه ای است و بدون اسپانسر و حامی مالی نمی توان در آن به خوبی پیشرفت کرد، ما باید برای مسابقات 2014 جهان برنامه زیری کنیم، امیدوارم اسپانسرها از ورزشکاران این رشته بیشتر حمایت کنند.
وی افزود: ما در استان هرمزگان 3 قهرمان کشوری داریم که این برای استان ما کم است.تعریف نمی کنم اما ژنتیک ما جنوبی ها بسیار عالی است حرف های زیادی برای گفتن داریم، ما اگر خوب ادامه بدهیم و قوی جلو برویم می توانیم تیم استان را جوری ببندیم که از اول تا سوم باشیم، اینکه می گویم می توانیم اول تا سوم باشیم برای این است که تیم سوم کشور ما می تواند قهرمان آسیا شود، یعنی کشور ما پتانسیل بالایی در این ورزش دارد.
ما باید در این ورزش استعداد یابی کنیم و روی استعدادها سرمایه گذاری کنیم.
/نصری/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار