عضو شورای شهر تهران به پانا خبر داد؛

کمبود واگن مترو در تهران/خدمات مترو به مسافران ناکافی است

خبرگزاری پانا:عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: یکی از مشکلاتی که هم اکنون در مترو وجود دارد با توجه به حجم زیاد تعداد مسافران مترو، مشکل کمبود واگن است که تعداد این واگن ها باید افزایش پیدا کند.

کد مطلب: ۱۸۰۲۸۲
لینک کوتاه کپی شد

محسن پیرهادی در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی پانا، اظهار داشت:در گزارش های مردمی از مترو اعلام شده است که ساعاتی از روز مانند صبح به دلیل ازدحام جمعیت مسافران، واگن های اضافه شده برای بانوان، مملو از جمعیت آقایان می شود. البته در این راستا اگر چنانچه موردی در ایستگاه های مترو مشاهده شود حتما پیگیری و تذکر لازم داده می شود.

عضو شورای اسلامی شهر تهران با تأکید بر کیفیت خدمات ارائه شده به مسافران مترو افزود: در حال حاضر نظارت مسئولان بر ایستگاه های مترو و داخل واگن ها اجرا شده اما عملکرد مطلوب در این زمینه همان رضایت مردم از خدمات ارائه شده است که بسیار اهمیت دارد.
وی در عین حال تأکید کرد: بحث کمبود واگن های مترو یکی از دغدغه های اعضای شورای شهر است و در واقع یکی از مشکلاتی که هم اکنون در مترو وجود دارد با توجه به حجم زیاد تعداد مسافران مترو، مشکل کمبود واگن است که تعداد این واگن ها باید افزایش پیدا کند.
پیرهادی همچنین با اشاره به خدمات نیمه تمام در برخی از ایستگاه های مترو از جمله خط 4 متروی تهران نیز گفت: شرکت هایی که پیمانکار هستند، می بایست خدمات خود را علاوه بر کیفیت بالا به موقع نیز ارائه دهند. البته هم اکنون در برخی از ایستگاه ها در ارائه خدماتی همچون تکمیل پله های برقی و یا تعمیر خرابی آن ایراداتی وجود دارد که باید در کوتاهترین زمان برطرف شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار