در جهت رفع سد معبر 281 مورد اخطاریه در منطقه شش شهرداری مشهد طی یک ماه گذشته صادر شد

خبرگزاری پانا: شهردار منطقه شش مشهد از صدور 281 مورد اخطاریه بیست و چهار ساعته برای واحدهای صنفی در آذرماه خبر داد.

کد مطلب: ۱۶۹۵۰۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه شش، کوروش باوندی با اعلام این خبر گفت: در همین راستا با همت ستاد ساماندهی سد معبر در منطقه شش، واحدهای صنفی که موجب سد معبر شده اند شناسایی و به آنان اخطار کتبی نیز داده می شود.
وی افزود : در رفع سد معبر باید شهروندان نیز پیشگام باشند و در کنار آن نیز مسئولان مربوطه این مهم را مورد توجه قرار دهند .
باوندی ادامه داد: برای رفع معضل سد معبر لازم است در کنار بر خورد قاطعانه، استمرار را نیز در دستور کار داشته باشیم تا این مهم برای اصناف نهادینه شود .
وی گفت: با توجه به اینکه محدوده منطقه شش بویژه در محدوده بولوار شهرک رجایی و باهنراز معابر پرتردد منطقه می باشد ، معمولا سدمعبر بیشتری در آن اتفاق می افتد.
وی خاطر نشان کرد: با همت اداره خدمات شهری و واحد ساماندهی مشاغل شهری با هدف افزایش زیباسازی محیط و سیمای شهری، جهت رفاه حال شهروندان نسبت به جمع آوری بساط گستران و دست فروشان و دوره گردان اقدام می شود.

باوندی افزود: این اخطاریه‌ها شامل اخطاریه به کسبه،‌ خودروهای فرسوده، خاک و نخاله، جمع‌آوری تابلوهای نازیبا، صدور اخطاریه 24 ساعته و ... است .
وی رفع سد معبر را یکی از وظایف اصلی شهرداری‌ دانست و اظهار کرد: در آذر ماه سال جاری جمع آوری 40 مورد تابلوی نازیبا و فاقد مجوز، 249 مورد پارچه تراکت و تبلیغات سیار، 6 خودروی فرسوده و 101 مورد جمع آوری طیور در سطح منطقه صورت گرفته است .
شهردار منطقه 10 مشهد تصریح کرد: 118 مورد قبض دائم برای اجناس و 43 قبض برای اجناس فاسد شدنی نیز در این مدت توسط واحد سد معابر شهرداری منطقه صادر شده است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار