رئیس اداره روابط عمومی آموزش و پرورش آذربایجان غربی خبر داد:

تعطیلی برخی از مدارس شهرستانها و مناطق آذربایجان غربی در مقاطع ابتدایی و راهنمایی

خبرگزاری پانا: رئیس اداره روابط عمومی آموزش و پرورش اذربایجان غربی از تعطیلی برخی از مدارس شهرستانها و مناطق استان در مقاطع ابتدایی و راهنمایی خبر داد.

کد مطلب: ۱۶۳۲۸۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، شهروز اللهوردیزاده با اعلام این خبر اظهار داشت: به دنبال برودت هوا ، دشواری تردد در معابر عمومی ، مقاطع تحصیلی ابتدایی و راهنمایی نواحی یك و دو شهرستان ارومیه، نازلو، انزل امروز 24 آذر 92 در نوبت صبح تعطیل خواهد بود .

رئیس اداره روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش اذربایجان غربی اضافه کرد: مدارس ابتدایی نوبت بعد از ظهر نواحی یك و دو شهرستان ارومیه نیز امروز تعطیل می باشد .
وی در ادامه افزود: تمامی مقاطع تحصیلی سیلوانا و صومای برادوست، مقاطع تحصیلی ابتدایی و راهنمایی شهرستانهای سلماس ،نقده و پیرانشهر و مقطع تحصیلی ابتدایی شهرستان مهاباد و كلیه مقاطع تحصیلی بخش خلیفان مهابا د امروز تعطیل می باشد .
رئیس اداره روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش اذربایجان غربی تصریح کرد: غیر از شهرهایی که در این اطلاعیه قید شده ، مدارس بقیه شهرها و بخش ها و روستاها کلیه باز و دایر خواهد بود .
گفتنی است بارش برف که از پنجشنبه در سراسر اذربایجان غربی آغاز شده است، موجب لغزندگی سطح خیابانها و جاده ها شده و رفت و آمد دانش آموزان را با مشکل مواجه کرده است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار