توقیف خودرو بی. ام. و با 210 کیلومتر سرعت

خبرگزاری پانا: رئیس پلیس راه استان مرکزی از توقیف خودرو بی.ام. و با 210 کیلومتر سرعت خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۷۴۱۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، سرهنگ مهدی حسنی با اعلام این خبر گفت: در راستای اجرا و حفظ طرح انضباط ترافیكی در سطح محورهای مواصلاتی استان مركزی، مأموران پلیس راه در محور اراك- قم با دوربین كنترل سرعت به یك دستگاه خودروی سواری بی ام و با سرعت 210 كیلومتر دستور توقف دادند. راننده خودرو بدون توجه به دستور ایست به راه خود ادامه داد و مأموران انتظامی پس از تعقیب خودور اقدام به متوقف كردن خودرو كردند.

رئیس پلیس راه استان مركزی ادامه داد: راننده خودرو پس از متوقف شدن به علت ارتكاب تخلفات رانندگی شامل سرعت غیرمجاز، حركت مارپیچ و نمایشی، عدم استفاده از كمربند ایمنی و استفاده از تلفن همراه جریمه و خودرو به پاركینگ منتقل شد.

وی با بیان اینكه بیشترین عامل در وقوع تصادفات و حوادث رانندگی عامل انسانی است گفت: تحقیقات پلیس نشان می دهد كه خطای رانندگان بیش از عواملی چون نقص فنی خودروها، ایرادات جاده ها و سایر عوامل است و به همین منظور ضمن كنترل تخلفات حادثه ساز به تمامی رانندگان توصیه می كنیم از انجام هرگونه حركات مخاطره آمیز در هنگام رانندگی خودداری كرده و با رعایت قوانین و حفظ جوانب احتیاط به رانندگی بپردازند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار