مدیر كل كمیته امداد امام خمینی (ره)خراسان شمالی:

نیمه آبان ماه امسال همایش زكات و مسجدمحوری در خراسان شمالی برگزار می شود

خبرگزاری پانا: دبیر شورای زكات و مدیر كل كمیته امداد امام خمینی (ره)خراسان شمالی گفت: همایش زكات و مسجد محوری با حضور دو هزار و 500 نفر از فعالان زكات استان در نیمه آبانماه سال جاری برگزار می شود.

کد مطلب: ۱۴۵۰۲۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، امان اله حسین پور،هدف از برگزاری این همایش را ایجاد بسترهای لازم برای ترویج و توسعه فریضه زكات در جامعه اسلامی ذكر كرد وافزود: در این راستا در خراسان شمالی همایش زكات و مسجد محوری با حضور دو هزار و 500 نفر از عاملان و فعالان زكات استان، در پانزدهم آبان ماه به میزبانی بجنورد و در محل مصلی امام خمینی(ره) این شهر برگزار می شود .

وی همچنین با اشاره بر لزوم همسان سازی و هماهنگی برنامه های اجرایی مجموعه زكات كشور با توجه به نیازهای روز جامعه و تولیدات و فرآورده های علمی، گفت:به این منظور برگزاری همایش های علمی آموزشی زكات با استفاده از اساتید فن و طرح موضوعات مورد نیاز، پایه ریزی شده است .
دبیر شورای زكات استان ومدیركل كمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان شمالی یاد آور شد: در این همایش فعالین حوزه زكات و شورای زكات شهرستان های مختلف خراسان شمالی، شماری از كشاورزان و دامداران، مسئولین مراكز نیكوكاری، روحانیون طرح هجرت و مستقر در روستاهای استان حضور دارند .
حسین پور خاطر نشان كرد:در این همایش شماری از مسئولین كشوری از جمله حسین انوری؛ سرپرست كمیته امداد امام خمینی(ره) كشور و حسین نبی لو؛ دبیر شورای زكات و مسئولان ارشد خراسان شمالی حضور خواهند داشت .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار