با اهتمام اداره فرهنگی هنری، اردوها و فضاهای پرورشی اداره‌کل آموزش و پرورش تهران؛

دوره آموزش کارشناسان اردویی آموزش و پرورش تهران در مشهد برگزار شد

تهران (پانا) - دوره آموزش فعالیت‌های اردویی ویژه کارشناسان اردویی آموزش و پرورش مناطق نوزده‌گانه شهر تهران با حضور معاون فرهنگی و پرورشی آموزش و پرورش خراسان رضوی و تعدادی از پیشکسوتان فعالیت‌های اردویی در مشهد برگزار شد.

کد مطلب: ۱۴۴۰۱۸۳
لینک کوتاه کپی شد
دوره آموزش کارشناسان اردویی آموزش و پرورش تهران در مشهد برگزار شد

سید قاسم قربانپور گنجی، رئیس اداره فرهنگی هنری، اردوها و فضاهای پرورشی اداره‌کل آموزش و پرورش شهر تهران و مدرس دورهای تربیتی و اردویی فرهنگیان، در گفت و گو با پانا بیان کرد: هدف از برپایی این دوره که در قالب آموزش‌های ضمن خدمت فرهنگیان برنامه‌ریزی شد، بازخوانی دستورالعمل برگزاری اردوهای دانش‌آموزی، انتقال تجربیات پیشکسوتان و بررسی موانع موجود در مسیر تحقق صد در صدی اهداف آیین‌نامه‌های ابلاغی بود.

گنجی افزود: در این دوره به اغلب سؤال‌ها و ابهامات مطرح شده توسط کارشناسان و کارشناس‌ مسئولان اردویی آموزش و پرورش مناطق تهران پاسخ‌های لازم ارائه و برخی از کمبودها و مشکلات آیین‌نامه‌ها ‌برای انعکاس به سلسله مراتب اداری و چاره‌جویی، شناسایی و مکتوب شد.

دیگر مدرسان این دوره آموزشی، علی مهدی‌خواه معاون فرهنگی و پرورشی آموزش و پرورش خراسان رضوی، سید حسین موسویان مربی پیشکسوت فعالیت‌های اردویی، سعیده صدیق زاده نویسنده کتاب خانم مربی و حسن خوشبخت کارشناس مسئول کانون‌ها و اردوهای اداره‌کل آموزش و پرورش شهر تهران، بودند.

خبرنگار: امجد امیری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار