از سوی معاونت پرورشی وزارت آموزش و پرورش صورت گرفت؛

تقدیر از دانش آموزان خبرنگار پانا شهرستان نیشابور

خبرگزاری پانا: از سوی معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش، 16 دانش آموز فعال خبرگزاری پانا نیشابور که در سی و یکمین دوره مسابقات فرهنگی هنری و ورزشی کشور نقش بسزایی داشتند، تجلیل شدند.

کد مطلب: ۱۴۰۰۱۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، محمد کاظم کول آبادی؛ نماینده خبرگزاری پانا سازمان دانش آموزی شهرستان نیشابور گفت: دانش آموزان خبرنگار فعال در سی و یکمین جشنواره فرهنگی هنری و مسابقات فرهنگی ورزشی ابتدایی کشور که در تابستان سال جاری باغرود نیشابور برگزار شد، از سوی معاونت پرورشی و فرهنگی و معاونت ابتدایی وزارت آموزش و پرورش مورد تقدیر قرار گرفتند.

کول آبادی افزود: با همت دانش آموزان این نمایندگی، در طول مدت 20 روز برگزاری مسابقات کشوری بیش از 45 خبر به صورت فوری به خبرگزاری پانا و پاما منعکس و بیش از 83 خبر به خبرگزاری های دیگر جهت پوشش خبری ارسال شد.

وی ضمن تقدیر و تشکر از معاونت پرورشی شهرستان نیشابور، مسئولین امور تربیتی و سازمان دانش آموزی، مدیران کانونها و کلیه دانش آموزان که نهایت مساعدت را با نمایندگی خبرگزاری پانا در نیشابور مبذول داشتند، اظهار کرد: از خداوند قادر و منان بهروزی همگان را در جهت انعکاس فعالیت های دینی و فرهنگی مسئلت دارم.

کول آبادی با بیان اینکه هدایایی نیز در جهت تشویق و ترغیب این عزیزان در نظر گرفته شده است، افزود: سعی بر آن داریم تا در جهت آشنایی دانش آموزان این هدایا و لوح های تقدیر طی مراسمی در مدارس به این عزیزان اهدا شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار