مدیرآموزش و پرورش بیرجند :

جهاد تبیین در خبرنگاری بروز می کند

بیرجند (پانا)- مدیر آموزش و پرورش شهرستان بیرجند ضن تبریک روز خبرنگار با اشاره به اهمیت کار رسانه گفت: جامعه ما در حال حاضر به امید نیاز دارد که با مطلع کردن مردم از خدمات انجام شده می توان این امید را به جامعه تزریق کرد و این یعنی همان جهاد تبیین که در خبرنگاری و رسانه بروز پیدا می کند.

کد مطلب: ۱۳۹۴۰۶۶
لینک کوتاه کپی شد
جهاد تبیین در خبرنگاری بروز می کند

مجید بهدانی در دیدار با مسئول خبرگزاری پانا در خراسان جنوبی با بیان این که آموزش و پرورش جزو جدایی ناپذیر جامعه است، خاطرنشان کرد: خدماتی که در مدارس ما انجام می شود شاید خیلی های آن را مردم اطلاع نداشته باشند چون آن طور که باید از سوی رسانه ها منعکس نمی شود.

تزریق امید به جامعه


وی با بیان این که منکر نکات ضعف در آموزش و پرورش نیستیم، افزود: ولی باید در کنار نکات ضعف، نکات قوت درنظر گرفته شود تا در شرایطی که دشمنان بنیان خانواده را هدف گرفته اند، ما به جامعه امید تزریق کنیم.
به گفته وی در بسیاری از مدارس علاوه بر آموزش، اقدامات زیادی انجام و موفقیتهای بزرگی در زمینه های فرهنگی، ورزشی و... حاصل می شود که به آن صورت انعکاس نمی یابد. وی با اشاره به کمبودهای موجود در آموزش و پرورش تصریح کرد: با در نظر گرفتن جمیع جهات و از طرفی اهمیت کار در آموزش و پرورش، باید بگوییم که هیچ دستگاهی مانند آموزش و پرورش مظلوم واقع نمیشود و در خیلی از مناطق و مدارس همکاران ما به اندازه چندین دستگاه اجرایی فعالیت میکنند.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان بیرجند، با بیان این که سال گذشته بیشتر مدیران ما زیر فشار کمبودها و مشکلات پیر شدند، عنوان کرد: ما برای تأمین نیاز خود دست یاری به سوی بازنشستگان خود دراز کردیم که بخش مهم و قابل توجهی از کار را بر عهده گرفتند.

هر مدرسه یک خبرنگار


مسئول پانای خراسان جنوبی هم با بیان این که وظیفه رسانه انعکاس مشکلات مردم است، گفت: در سازمان های مختلف روابط عمومی ها حضور دارند که تعداد و عقبه آن ها از رسانه ها بیشتر است و میتوانند با تولید محتوای مناسب از فعالیتها و موفقیت های مختلف آن را در اختیار رسانه ها قرار دهند.
محمود حیدری خاطر نشان کرد: سازمانهای مختلف باید برای روابط عمومی ها بودجه مناسب تعیین کنند و این که روابط عمومی یک سازمان بگوید که ما بودجه و برنامه ای برای اطلاع رسانی نداریم چندان مناسب نیست.
وی پیشنهاد کرد به منظور پوشش هر چه بهتر فعالیت های آموزش و پرورش، با بهره گیری از نیروهای توانمند طرح هر مدرسه یک خبرنگار در بیرجند انجام شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار