مراسم تودیع و معارفه سرپرست شهرداری اهواز برگزار شد

خبرگزاری پانا: با حضور اعضای شورای اسلامی شهر اهواز، مراسم معارفه سرپرست جدید شهرداری برگزارشد.

کد مطلب: ۱۲۶۷۲۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا به نقل از روابط عمومی شهرداری اهواز، با حضور اعضای شورای اسلامی شهر اهواز، مراسم معارفه سرپرست جدید شهرداری برگزار و محمد صفری به جای منصور كتانباف(شهردار پیشین) به عنوان سرپرست شهرداری اهواز منصوب شد.
در ادامه این مراسم شیخ کاظم سواری منشی شورای اسلامی شهر اهواز، با بیان اینکه هر مسئولیتی را که در نظام جمهوری اسلامی به ما محول شود به عنوان سرباز امام زمان در مقابل مردم و مسئولین و خداوند باید پاسخگو باشیم گفت: با انتصاب محمد صفری به عنوان سرپرست جدید شهرداری اهواز به اجماع وظیفه این امر بر دوش همه نهاده شده است
علی ناصری عضو دیگر شورای شهراسلامی اهواز نیزگفت: مهندس کتانباف با عزت و احترام و سربلندی این امانت بزرگ را تحویل داد و امیدواریم شهردار منتخب نیز در پایان کار تودیع با عزتی داشته باشد.
همچنین حجت الاسلام سعادت نیا عضو شورای شهر اهواز نیز افزود :مهندس کتانباف در طول مدتی که شهردار اهواز بوده تلاش و همت فراوانی را برای آبادانی شهر کردند.
سعادت نیا وظیفه کاری صفری را بسیار سخت عنوان کرد و گفت:این واقعیت بسیار تلخ است که وقتی کسی می خواهد در این استان کاری انجام دهد چوب لای چرخ وی می گذارند.
هدایت ممبینی یکی دیگر از اعضای شورای شهر اهواز نیز گفت: امیداوارم امروز سرآغازی برای حرکت اهواز به سمت توسعه باشد.
وی در رابطه با نگرانی های به وجود آماده از انتخاب شهردار اهواز گفت : مردم نگران نباشند. شورای شهر به عنوان معتمد و منتخب مردم رسالت طولانی را بر دوش دارد.
ممبینی ادامه داد: شهردار باید از ورود نیروهای غیرمعتمد به بدنه شهرداری جلوگیری كند.

در ادامه این مراسم محمد صفری سرپرست جدید شهرداری اهواز وجود شورای ضعیف را بهتر از نبود آن توصیف و ابراز امیدواری کرد: با مجموعه شهرداری قطعا شهر به سوی پیشرفت و توسعه حركت خواهد كرد.
صفری همچنین از اعتماد اعضای شورای شهر به دلیل انتخاب وی تشکر کرد و اظهار داشت: در این دوره اجازه نخواهیم داد کوچکترین سستی در کار ایجاد شود و از کارمندان توانمند شهرداری جهت پیشبرد اهداف استفاده خواهیم کرد.
وی طبیعت مدیریت ها را ناپایدار دانست و افزود :مهندس کتانباف در طول دوران مدیریتی خود عملکرد بسیار عالی از خود بر جای گذاشت.
وی اظهار امیدواری كرد تعامل شورا و شهرداری زمینه توسعه و آبادانی شهر اهواز را بیش از پیش فراهم كند.
گفتنی است در پایان این مراسم حکم سرپرستی محمد صفری توسط رامی علاسوند مقدم به وی اهدا شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار