با حضور استاندار گلستان ؛

اولین واحد مسکونی احداث شده توسط ستاد معین بازسازی گلستان در منطقه زلزله زده ورزقان افتتاح شد

خبرگزاری پانا : اولین واحد مسکونی احداث شده توسط ستاد معین بازسازی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گلستان در روستای زغن آباد شهرستان ورزقان روز گذشته با حضور استاندار و جمعی از مسئولان گلستان به بهره برداری رسید.

کد مطلب: ۱۲۶۵۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا ، جواد قناعت استاندار گلستان و عیسی امامی دبیر مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و هیات همراه که جهت بازدید از فعالیت های ستاد معین بازسازی بنیاد مسکن گلستان به مناطق زلزله زده شهرستان ورزقان سفرکرده اند، ضمن بازدید از تعدادی از روستاهای تحت پوشش ستاد معین بازسازی استان، اولین واحد احداث شده توسط این ستاد را افتتاح نمودند.

همچنین با حضور استاندار، دبیر مجمع نمایندگان استان، مدیرکل دفتر فنی استانداری گلستان، فرماندار شهرستان ورزقان و تعدادی از مسئولین استانی و شهرستانی آذربایجان شرقی، کارگاه بتن آماده ستاد معین بازسازی بنیاد مسکن استان گلستان در منطقه زلزله زده ورزقان افتتاح شد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گلستان ضمن ارائه گزارش گفت: بازسازی دو هزار واحد مسکونی مناطق زلزله زده شهرستان ورزقان در استان آذربایجان شرق توسط این نهاد انجام می شود. مهندس "محمد تقی زمانی نژاد" در این زمینه اظهارداشت: این واحدهای مسکونی در 22 روستای زلزله زده شهرستان ورزقان استان آذربایجان شرقی ساخته می شود.

وی اضافه کرد: از آنجایی که ساخت این تعداد واحد مسکونی با توجه به مدت زمان کوتاه و نزدیک بودن فصل سرما نیاز به حجم زیادی مصالح دارد و به جهت اینکه در تامین مصالح مورد نیاز با مشکل روبرو نشویم ، اقدام به احداث انبار شن و ماسه و کارگاه تولید بتن آماده در این شهرستان شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار