مدیر آموزش و پرورش ملارد:

عامل توسعه یک کشور، برخورداری از مربیان آگاه نسبت به علم روز است

ملارد (پانا) - مدیر آموزش و پرورش ملارد در مراسم گرامیداشت هفته امور تربیتی و جشن بعثت، بر لزوم آگاه بودن مربیان مدارس از شیوه های نوین تربیتی و مسائل روز تأکید کرد و آن را عاملی برای توسعه کشور خواند.

کد مطلب: ۱۲۵۹۸۷۹
لینک کوتاه کپی شد
عامل توسعه یک کشور، برخورداری از مربیان آگاه نسبت به علم روز است

طیب رضایی‌فر، مدیر آموزش و پرورش ملارد در جشن مبعث پیامبر اسلام(ص) و گرامیداشت هفته امورتربیتی، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره بنیانگذار انقلاب اسلامی و شهدای امورتربیتی، شهیدان رجایی و با‌هنر بیان کرد: سنگ‌بنای نهاد امور تربیتی، به پشتوانه اندیشه‌های رفیع و انسان‌ساز امام خمینی(ره) و توسط شهیدان رجایی و باهنر در گستره آموزش‌ و پرورش کشور بنا نهاده شد تا انتقال ارزش‌های دینی و فرهنگی انقلاب اسلامی، زمینه‌سازی برای ورود نگرش‌های دینی و ارزش‌های انقلابی، شناخت و پرورش استعدادهای دانش‌آموزان در رشد دینی، عقلی، اجتماعی و عاطفی آنان و حفظ ارزش‌ها و نیز حراست از مرزهای اعتقادی و حفظ دستاوردها و تبیین ارزش‌های انقلاب، به نحو شایسته‌ای انجام پذیرد.

وی ادامه داد: موفقیت در آموزش و پرورش حاصل برخورداری همه ما از ادراک درست نسبت به مفهوم تربیت و تربیتی شدن همه اقدامات در فرایند یاددهی و یادگیری در کلاس درس و مدرسه است.

مدیر آموزش و پرورش ملارد افزود: توجه به جایگاه رفیع تعلیم و تربیت اسلامی در بسترسازی برای رسیدن متربیان به مراتبی از حیات طیبه، راهبری و مدیریت تربیتی به عنوان اصلی‌ترین زیر نظام در سند تحول آموزش ‌و پرورش، مورد توجه جدی قرار گرفته است.

رضایی‌فر گفت: هدف از خلقت انسان، تکامل معنوی و اخلاقی اوست و مهم‌ترین شخصی که در سرنوشت انسان تاثیر بسزایی دارد، همان مربیان پرورشی هستند که لازم است خوب زیستن، خوب ماندن و خوب ساختن را به نحو احسن ایفا کنند.

وی خاطرنشان کرد: اگر مربیان پرورشی اندوخته‌های هنر و روانشناسی را داشته باشند و مسلط به علم روز و شیوه‌های نوین تربیتی باشند، در امر پرورش دانش‌‌آموزان موفق خواهند بود.

در این مراسم از مربیان بازنشسته، فاطمه سجادی مربی پرورشی آموزشگاه غدیر و خواهر شهید و همکاران فعال در حوزه پرورشی و تربیتی تقدیر شد.

خبرنگار: سحر شیخی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار