برگزاری نشست کتاب در آموزشگاه مرحوم علیرضا مزرعه صفادشت

ملارد(پانا)- به مناسبت فرارسیدن دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی، با همت اداره کتابخانه‌های ملارد و کتابخانه شهید آوینی صفادشت ، نشست کتاب با هدف آشنایی با روحیات سردار سلیمانی و مطالعه اشتراکات این شهید با حضرت زهرا(س)، برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۴۴۷۳۱
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری نشست کتاب در آموزشگاه مرحوم علیرضا مزرعه صفادشت

فرشته رمضانلو، مدیر آموزشگاه مرحوم علیرضا مزرعه صفادشت، در تشریح این خبر گفت: با توجه به آمار پایین میزان مطالعه کتاب در کشور، نشست کتابخوانی با محوریت کتاب‌هایی از مجموعه چند کتاب خوب برای حاج قاسم برگزار شد.

او ادامه داد: این کتاب‌ها حاوی اطلاعات مهمی از زندگی شهید سلیمانی است که برخی از آن‌ها برای اولین بار گفته شده، در راستای معرفی ابعاد شخصیتی سردار دلها نگاشته شده است و بصورت جمع‌خوانی از هر کتاب مطالبی خوانده شد.

رمضانلو افزود: مطالعه این کتاب‌ها جهت آشنایی فرهنگیان و دانش‌آموزان با قهرمانان وطنی و ترویج فرهنگ ایثار، مقاومت و وطن‌دوستی صورت گرفت.

مجموعه کتاب‌های توصیه شده شامل: من قاسم سلیمانی هستم، این مرد پایان ندارد، سلیمانی عزیز، شاخص‌های مکتب سلیمانی، شرح دلبری، عمو قاسم و مالک زمان است که اطلاعات مهمی در مورد نحوه زندگی و کار، حضور ایشان در جبهه‌های دفاع از مقدسات و ولایت را نقل می‌کند.

خبرنگار: سحر شیخی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار