سازماندهی برنامه‌ها و نیروهای منتخب فعالیت‌های قرآنی در حوزه برنامه‌های پرورشی منطقه کهریزک انجام شد

کهریزک(پانا) - جلسه هماهنگی و سازماندهی فعالیت‌های قرآنی مدارس در حوزه پرورشی منطقه کهریزک در اداره آموزش و پرورش این منطقه با حضور معاون پرورشی و تربیت بدنی، کارشناس امور فرهنگی هنری و قرآن و جمعی از معاونین و مربیان این حوزه برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۳۱۵۵۷
لینک کوتاه کپی شد
سازماندهی برنامه‌ها و نیروهای منتخب فعالیت‌های قرآنی در حوزه  برنامه‌های پرورشی منطقه کهریزک  انجام شد

جلسه تبیین فعالیت‌های قرآنی مدارس در حوزه پرورشی آموزش‌وپرورش منطقه کهریزک با حضور زهرا بی‌پروای‌گلفزانی معاون تربیت‌بدنی و پرورشی اداره آموزش ‌و‌ پرورش منطقه‌ کهریزک‌ و مهسا سیاه‌منصور کارشناس فرهنگی و هنری و جمعی از معاونین و مربیان پرورشی منتخب، در اتاق فرهنگی و هنری برگزار شد.

زهرا بی‌پروای‌گلفزانی گفت :برای تربیت نسلی قرآنی نیاز به همبستگی هرچه بیشتر قطب‌های قرآنی با دانش‌آموزان و مدرسه است.

او افزود : نسلی که همواره در معرض تهاجم افکار و فرهنگ بیگانه بوده است اما به لطف خداوند و با وجود مراکز ومحافل قرآنی و همچنین گره خوردن فرهنگ‌قرآنی در مدرسه و خانه همواره از آسیب‌ها مصون بوده است.

همچنین، در این جلسه قرآنی با حضور تعداد 15 نفر از مربیان قرآنی و نیز مسئولان اجرایی طرح‌های قرآنی در مدارس با محوریت بررسی شد و در ادامه هر یک از مربیان نقطه نظرات خود در رابطه با اجرای این طرح‌ها در حضور مسئولین ذیربط بیان و در این زمینه بحث و تبادل نظر و ارائه پیشنهاد صورت گرفت.

در پایان معاون پرورشی و تربیت بدنی ابلاغیه‌های حاضرین را تقدیم و آرزوی خیر و برکت و برای آنها در این مسیر نورانی و عرفانی داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار