دیدار سرپرست اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران از خانواده معظم شهید حسین فتحی

کهریزک(پانا) - با آغاز گرامیداشت هفته بسیج سرپرست اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران و جمعی از مسؤلین، از خانواده معظم شهید حسین فتحی در منزل ایشان دیدار کردند.

کد مطلب: ۱۲۳۱۸۹۹
لینک کوتاه کپی شد
دیدار سرپرست اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران از خانواده معظم شهید  حسین فتحی

به گزارش پانا صبح امروز مجتبی هاشمی سرپرست اداره‌کل‌آموزش‌و‌پرورش شهرستانهای‌استان‌تهران، محمدرضا افضلی‌نیا رئیس اداره آموزش‌وپرورش منطقه کهریزک، زهرا بی‌پروای‌گلفزانی معاون‌پرورشی‌و‌تربیت‌بدنی، غلامحسین نصرالله رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران وعلی حاج‌علی‌رضایی رئیس کلانتری باقرشهر، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان،‌ از خانواده معظم شهید حسین فتحی دیدار کردند.

هاشمی در این دیدار ضمن دلجویی و دیدار دوستانه از خانواده معظم شهید حسین‌ فتحی، از رشادت وزندگی مجاهدانه شهید و همچنین درگیری با اشرار و قاچاقچیان در اسفند 1392 یاد کرد و اظهار داشت: شهدا حق بزرگی بر گردن ما دارند و روحیه مقاوم خانواده ایشان باعث تداوم عزت و سربلندی ولایتمداری و وفاداری به رهبر معظم انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران است.

در این مراسم با همت مهرانه جعفری مدیر مدرسه هیئت‌امنایی پسران‌آفتاب باقرشهر، میثاق نامه با شهید اجرا و از خانواده معظم ایشان تجلیل شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار